آخرین اخبار
کد خبر: ۸۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کارگاه آموزشی نظارت بررسی و تأیید محتوای محصولات فرهنگی در سپاه و بسیج و همچنین اصول لازم الرعایه آن با حضور جناب سرهنگ میرشکاری مسئول بررسی و تأیید محتوای محصولات فرهنگی سپاه فجر در تالار هنر شهرستان فیروزآباد برگزار گردید .
این کارگاه آموزشی با حضور فرمانده ناحیه مسئول حوزه نمایندگی ، فرهنگی ناحیه ، فرمانده هان حوزه ها ، مدیران عقیدتی و نظارت و مسئولین  فرهنگی و مسئولین فضای مجازی حوزه ها ی مقاومت بسیج،  در مکان تالار هنر شهرستان فیروزآباد برگزار گردید.
در ابتدای این کارگاه آموشی جناب سرهنگ محبی به بیان اهمیت حفاظت و حراست و همچنین تولید و نظارت بر محتوای فرهنگی تهیه شده در بسیج پرداخت . در ادامه جناجناب سرهنگ میرشکاری مسئول بررسی و تأیید محتوای محصولات فرهنگی سپاه فجر به بیان راهکارها و روشهای نحوه بررسی و تأیید محتوای محصولات فرهنگی در سپاه و بسیج و همچنین اصول لازم الرعایه آن پرداخت و ادامه داد بسیجیان باید از فضای مجازی به عنوان یک فرصت طلایی استفاده کنند تا کلام حق خود را به بیانهای مختلف بیان کنند که اگر این فرصت به تهدید تبدیل شد باید فردای قیامت در برابر این نعمت که با اهمیت ندادن به آن به نقمت تبدیل شده را بدهیم .









نام:
ایمیل:
* نظر: