شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۳:۴۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
شهردار شیراز اعلام کرد:
پاک‌فطرت گفت: هم اکنون سه کیلومتر از خط دو قطار شهری شیراز در مسیر میانرود تا میدان امام حسین(ع) حفاری و برخی ایستگاه‌های آن ساخته شده است.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از شیرازه، علیرضا پاک‌فطرت در دومین جشنواره خوش حسابی شهرداری با بیان اینکه14 کیلومتر پایانی خط یک قطار شهری شیراز از میدان نمازی تا میدان گل سرخ این شهر امسال به بهره‌برداری می رسد، گفت: هم اکنون سه کیلومتر از خط دو قطار شهری شیراز در مسیر میانرود تا میدان امام حسین(ع) حفاری و برخی ایستگاه‌های آن ساخته شده است که امید است در سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به آلودگی کلان شهرها به سبب وسایل نقلیه است، افزود: شهرداری در حال ساخت یک پارک 575 هکتاری و چندین پارک 50 هکتاری در شیراز است.

شهردار شیراز گفت: ساخت سبزراه‌هایی در ارتفاعات این شهر در دستور قرار دارد که شهروندان می‌توانند دراین سبز‌راه‌ها یک روز کامل را راهپیمایی، کوهپیمائی و دوچرخه‌سواری کنند.

پاک‌فطرت بیان کرد: شهرداری شیراز سالانه فقط 500 میلیارد تومان هزینه صرف نگهداری شهر در بخش پسماند، فضای سبز و آتش‌نشانی می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از ارکان توسعه پایدار شهری مشارکت مردمی است، گفت: جشنواره‌های مانند این باعث می‌شود که شهروندان به شهرداری نزدیک‌تر و مسؤولان شهرداری نیز تشویق شوند

نام:
ایمیل:
* نظر: