کد خبر: ۸۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
گردهمایی صمیمانه کانون بازنشستگان سپاه ناحیه فسا :
گردهمایی صمیمانه بازنشستگان سپاه ناحیه فسا به مناسبت اعیاد شعبانیه
به گزارش تنویر ، گردهمایی صمیمانه کانون بازنشستگان سپاه ناحیه فسا با حضور این عزیزان به مناسبت اعیاد شعبانیه با شگوه خاصی برگزار شد.
 دراین مراسم که ابتدا با پیاده روی این عزیزان در پارک آزادی و قرائت زیارت عاشورا و صرف صبحانه و اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی آغاز شد و سپس این خادمان همیشه در صحنه جهت اجرای برنامه به اردوگاه فرهنگی شهید باهنر حاضر شدند.
در این محفل صمیمانه برادر سیف الله زارعپور مسئول کانون بازنشستگان در خصوص اجرای این برنامه مطالبی بیان نمود. سپس برادر میرشکاری مسئول کانون پیشکسوتان ناحیه مقاومت سپاه فسا بعنوان سخنران مراسم ضمن بیان خاطراتی از رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در بخشی از بیانات خود اظهار داشت : نظام وانقلاب قدر تلاشها و خدمات بازنشستگان در طول خخدمتشان را میداند و به آن ارج می نهد چرا که این عزیزان دارای کوله باری از تجربه در سخت ترین شرایط نظام بودند و واقعا رهبری و هداین امام بزرگوار راه را برای همه هموار می نمود. در عصر حاضر نیر مقام معظم رهبری وظیفه این کار را به خوبی برعهده دارد.
سپس در ادامه صرف ناهار و اهدای جوائز مراسم باشکوه این عزیزان به پایان رسید .
برادر میرشکاری : نظام وانقلاب قدر تلاشها و خدمات بازنشستگان در طول خدمتشان را میداند و به آن ارج می نهد.برادر میرشکاری : نظام وانقلاب قدر تلاشها و خدمات بازنشستگان در طول خدمتشان را میداند و به آن ارج می نهد.برادر میرشکاری : نظام وانقلاب قدر تلاشها و خدمات بازنشستگان در طول خدمتشان را میداند و به آن ارج می نهد.

برادر میرشکاری : نظام وانقلاب قدر تلاشها و خدمات بازنشستگان در طول خدمتشان را میداند و به آن ارج می نهد.
برادر میرشکاری : نظام وانقلاب قدر تلاشها و خدمات بازنشستگان در طول خدمتشان را میداند و به آن ارج می نهد.
پایان خبر :83881
نام:
ایمیل:
* نظر: