کد خبر: ۸۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان :
با حضور کارکنان رسمی و وظیفه ، افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان انجام شد.
به گزارش تنویر ، افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان با حضور کارکنان رسمی و وظیفه در نماز خانه شهید جاویدی با شکوه خاصی برگزار گردید.
درابتدای برنامه ، جزء خوانی قرآن کریم توسط قاریان پاسدار انجام و سپس حجه الاسلام اسکندری در خصوص فوائد روزه ، آثار و برکات آن سخنانی بیان نمود. وی در بخشی از سخنانش گفت : رمضان شهر خداست و در این ماه بودن برکات زیادی را بهمراه خواهد داشت که مهمترین آن صبر در برابر گناه و مصائب است . رمضان در بعضی از روایات به القاب خداوند نامیده شده است که این در خور تامل است که چه ماه عزیزی در آن قرار داریم . صبر و استقامت در برابر گناه با واژه امر به معروف و نهی از منکر آمیخته شده است چراکه انسان روزه دار همانطور که نفس خود را  برای مبارزه با گناه آماده می سازند بایستی جامعه را نیز به سوی همین هدف که هدف الهی است سوق دهد.
در ادامه حجه الاسلام انصاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فسا ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، برنامه هایی که در این ماه اجرا خواهد شد را تشریح نمود.
در پایان نیز  پاسدار نمونه برادر مهدی اکبری و سرباز نمونه برادر محمد علی فیروزی که در سال 94 از طرف ناحیه انتخاب شده بودند جوائزی اهداء گردید.
پایان خبر:84449
حجه الاسلام اسکندری :رمضان ماه خداست و در این ماه بودن برکات زیادی را بهمراه خواهد داشت .حجه الاسلام اسکندری :رمضان ماه خداست و در این ماه بودن برکات زیادی را بهمراه خواهد داشت .حجه الاسلام اسکندری :رمضان ماه خداست و در این ماه بودن برکات زیادی را بهمراه خواهد داشت .حجه الاسلام اسکندری :رمضان ماه خداست و در این ماه بودن برکات زیادی را بهمراه خواهد داشت .حجه الاسلام اسکندری :رمضان ماه خداست و در این ماه بودن برکات زیادی را بهمراه خواهد داشت .حجه الاسلام اسکندری :رمضان ماه خداست و در این ماه بودن برکات زیادی را بهمراه خواهد داشت .
نام:
ایمیل:
* نظر: