کد خبر: ۸۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
همزمان با فرا رسیدن ماه میهمانی خدا
افتتاحیه برنامه های قرآنی، اعتقادی و اخلاقی سپاه لامرد با حضور کلیه پاسداران و سربازان ناحیه با سخنرانی و تشریح برنامه های قرآنی توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه لامرد در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

به گزارش تنویر لامرد، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان صبح امروز افتتاحیه برنامه های قرآنی، اعتقادی و اخلاقی سپاه لامرد با حضور کلیه پاسداران و سربازان ناحیه با سخنرانی و تشریح برنامه های قرآنی توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه لامرد در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

حسینی نسب مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه به تشریح برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان پرداخت و در ادامه اظهار داشت: یک ساعت اولیه صبح روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه کلاسهای آموزشی قرآن و تفسیر و همچنین در روز های یکشنبه و سه شنبه درس اخلاق توسط اساتید مجرب برگزار خواهد شد.

در ادامه حاج آقا حسینی نسب در خصوص برگزاری محافل انس با قرآن با استفاده از قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم توسط روابط عمومی و تبلیغات ناحیه خبر دادند.

در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه در خصوص وجوب روزه و شرایط روزه،اهمیت و جایگاه ماه مبارک رمضان از نظر آیات و روایات و همچنین فلسفه روزه از دیدگاه قرآن و روایات و نظریه پیامبر و دانشمندان غیر اسلامی در باب اهمیت روزه برای سلامتی و بهداشت جسمی و روحی مطالبی را بیان نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: