کد خبر: ۸۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
اخبار کوتاه از ورزش استان فارس
تکواندو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس پیکار های تکواندو استان فارس برگزار شد و نفرات برتر شناخته شدند. این رقابت ها که در سالن خانه تکواندو شیراز برگزار شد 100 تکواندو کار در 10 وزن با هم به رقابت پرداختند. در وزن اول امید رحیمی از تیم کهن سازه شیراز عنوان نخست را به خود اختصاص داد، در وزن دوم نیز مجتبی طاهری از مجموعه باران شیراز بر سکوی سکوی قهرمانی ایستاد، در وزن سوم نیز آرین احمدی از استقلال شیراز قهرمان شد و در وزن چهارم هم امیر محمد کریمی از مجموعه باران شیراز مدال طلا کسب کرد.
همچنین در وزن پنجم، ابوالفضل شفیعی از کازرون به مقام قهرمانی دست یافت، در وزن ششم مرتضی شعبانی از کهن سازه شیراز قهرمان شد در وزن هفتم علی اکبر مرتضوی از داراب نشان طلا گرفت، در وزن هشتم محمد حسین بیوکی ازبخش جویم از توابع شهرستان لارستان در رده نخست قرار گرفت در وزن نهم محمد علی زارع از کهن سازه شیراز اول شد و در وزن دهم رضا صدیق از فسا نشان طلا را برگردن آویخت.


پینگ پنگ

بر اساس همین گزارش تیم پینگ پنگ دو نفره شیراز در رقابت های استان فارس به مقام قهرمانی دست یافت. در این رقابت ها که به صورت دو حذفی در خانه پینگ پنگ شیراز برگزارشد پس از انجام 100 بازی تیم محمد علی روئین تن و سینا زارع از شیراز عنوان نخست را به خود اختصاص دادند.
همچنین مهدی دلیر و جواد یزدان بخش از شیراز نایب قهرمان شدند و عبدالهادی موغلی و ایمان چمن آرا از شهرستان گراش برسکوی سوم ایستادند.
در این رقابت ها 51 تیم دو نفره ( دوبل) از شهرستان ارسنجان، داراب، زرین دشت، فسا، کازرون، گراش، لارستان، مرودشت و شیراز شرکت داشتند.

انتهای پیام/224224



نام:
ایمیل:
* نظر: