گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۸۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:
کارگروه مطالبات رهبری و شعار سال با حضور خبرنگاران در سازمان بسیج رسانه فارس تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس؛ در پی درخواست خبرنگاران و تدبیر مسئولین سازمان بسیج رسانه فارس سلسله جلسات مطالبات مقام معظم رهبری و شعار سال به منظور پیگیری مطالبات و رفع نیازهای مردم در سازمان بسیج رسانه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، امیری نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه در این خصوص ابراز داشت:از آنجا که پیگیری مطالبات به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی و احیای عملیاتی شعار سال بایستی توسط اصحاب رسانه و بسیجیان اهل قلم شکل بگیرد در همین راستا این کارگروه شروع به کار کرده است.


رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: این کارگروه در قالب چند کمیته مشغول به فعالیت شده است که یکی از کمیته های آن، اجرای عملیاتی و مطالبه از مسئولین در خصوص اجرایی شدن واقعی شعار سال است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: این مهم از این جهت شکل گرفت که اجرای شعار سال به غیر از تبلیغات میدانی و نمایشی نیاز به ظهور و بروز عینی دارد که برای مردم باید قابل لمس باشد .


امیری نژاد ادامه داد: از آنجا که اجرای دقیق و منظم شعار سال نیازمند زمان کافی است و فصل بهار زمان مناسبی برای برنامه ریزی بوده است؛ ما به عنوان نمایندگان مردم و چشمان بیدار جامعه از ابتدای فصل تابستان از مدیران و مسئولین در جهت معرفی برنامه های اجرایی در قالب کمیته اجرای شعار سال دعوت به عمل آورده و برنامه ها و اقدامات دستگاه ها را به استحضار مردم عزیز خواهیم رساند .


وی گفت: در ابتدای این طرح و به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی تعدادی از نخبگان بسیج مهندسین در سازمان جهاد کشاورزی استان حاضر و با مدیران و معاونین این سازمان دیدار و گفتگو کردند .


امیری نژاد اضافه کرد : این نشست ها به صورت منظم و با دعوت قبلی از مدیران در فصل تابستان انجام میگردد و همه ما باید بدانیم اجرای دقیق و جهادی شعار سال بایستی سرلوحه عملکرد همه دلسوزان انقلاب قرار گیرد تا بتوانیم کشوری انقلابی و پیشرفته همراه با عزت و افتخار بسازیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: