جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۲۸:۲۴
کد خبر: ۸۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
بسیج هنرمندان برگزار می‌کند:
جشنواره فیلم کوتاه" عشق و ایثار" به همت سازمان بسیج هنرمندان و با با همکاری ستاد کنگره بزرگداشت چهارهزار شهید استان گلستان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌گردد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، سازمان بسیج هنرمندان جشنواره فیلم کوتاه با عنوان" عشق و ایثار" را با همکاری ستاد کنگره بزرگداشت چهارهزار شهید استان گلستان، برگزار می‌کند.

اولین جشنواره فیلم کوتاه "عشق و ایثار" به منظور شناسایی و معرفی اسوه های شهادت، ایمان و جوانمردی، تجلیل و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و جلوه های آن در عرصه های گوناگون جهاد و مقاومت در  سه بخش فیلم کوتاه داستانی، فیلم کوتاه مستند و نماهنگ در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

بازخوانی ارزش ها و آرمان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، جلوه های ایثار و شهادت، ولایت مداری در سیره شهدا، استکبارستیزی در سیره شهدا، شهدا و اقتدار اسلامی، نقش الگویی شهدا برای جوانان، حجاب و عفاف در سیره شهدا، جلوه های نماز و نیایش در سیره شهدا، سبک زندگی ایرانی و اسلامی در سیره شهدا،جلوه های استقامت و پایداری خانواده های معظم شهدا از محورهای موضوعی این جشنواره می باشد.

 

علاقمندان جهت شرکت درجشنواره می توانند آثار خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز 30 مرداد 1395 به نشانی دبیرخانه واقع در تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان خردمند جنوبی، کوچه مهاجر، پلاک 5، واحد 10 ارسال نمایند.

شرکت کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه این جشنواره به شماره  02188491438 تماس حاصل نمایند.

 


  جهت دریافت فراخوان ومقررات جشنواره فیلم کوتاه عشق وایثار اینجا کلیک کنید.

 



انتهای پیام/ 224224 

نام:
ایمیل:
* نظر: