کد خبر: ۸۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
مسابقات والیبال جام رمضان فراشبند بعد از 15 شب به ایستگاه آخر رسید و تیم والیبال شهدای مدافع حرم از شهر نوجین قهرمان این دوره از مسابقات شد.
مسابقات والیبال جام رمضان فراشبند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس مسابقات والیبال جام رمضان فراشبند بعد از 15 شب به ایستگاه آخر رسید و تیم والیبال شهدای مدافع حرم از شهر نوجین قهرمان این دوره از مسابقات شد. در این دوره از مسابقات تیم پارسیان نائب قهرمان شد و تیم فدک نیز به مقام سوم دست یافت.
جام اخلاق این دوره از مسابقات به تیم یاران مرتضی رسید و همچنین هیات والیبال شهرستان فراشبند در اقدامی پسندیده از پیشکسوتان این رشته تجلیل کرد.
اسماعیل سهرابی از تیم مدافع حرم به عنوان بهترین پاسور ، اسماعیل رنجبر از پارسیان بهترین اسپکر ، اسماعیل اکبری از تیم فدک بهترین دریافت کننده و مسیح ابوالحسن بیگی از تیم عشایر به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.
همچنین از داوران این مسابقات و دو بازیکن نوجوان نیز توسط هیات والیبال تجلیل شد. این مسابقات با حضور ده تیم و در غالب دو گروه برگزار گردید.
در پایان تیم شهدای مدافع حرم جام قهرمانی خود را به فرزند سرهنگ پاسدار شهید هدایت اله غلامی از شهدای مدافع حرم اهدا نمود.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: