کد خبر: ۸۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
اخبار کوتاه از هیات تکواندو استان فارس
برگزاری جلسه مربیان و داوران هیات تکواندو شهرستان شیراز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس  روز گذشته جلسه مربیان و داوران آقایان و بانوان در سالن کنفرانس پایگاه قهرمانی شهرستان شیراز با حضور رئیس هیات تکواندو استان ، رئیس هیات شیراز و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان شهرستان شیراز برگزار گردید.
در ابتدا این مراسم بعد از تلاوتی چند از ایات کلام ا... مجید ، حمزوی رئیس هیات تکواندو شهرستان شیراز در مورد برنامه ها و اهداف پیش رو این هیات از قبیل برگزاری لیگ های پومسه و کیوروگی در سطح شهر شیراز ، مسابقات انتخابی در سطح شهرستان ، استعداد یابی در مدارس شیراز ، برگزاری کارگاه های اموزشی برای مربیان و خانواده های ورزشکاران و .... مطالبی برای حاضرین در این جلسه ارائه نمود. در ادامه این مراسم مسئول فرهنگی اداره ورزش و جوانان در مورد فرهنگ سازی و اجرای برنامه های فرهنگی در ورزش نکاتی را اشاره کردند و در پایان این مراسم شادمان رئیس هیات تکواندو استان فارس پس از تبریک به رئیس هیات تکواندو شهرستان شیراز به واسطه برنامه ریزی های دقیق اظهار داشت : چند سالی است با تلاش ها و پیگیری های دوستان و با برگزاری اتاق فکر های طولانی مدت و هم اندیشی های بسیار سعی در ایجاد مدرسه تکواندو در سطح شهرستان شیراز کرده ایم که این مدرسه جهت رشد و شکوفایی بهتر علاقه مندان به این رشته ورزشی فعالیت خواهد کرد.
شادمان در ادامه افزود : روش برگزاری این مدرسه به این شکل است که کلاس ها را در چند رده سنی مختلف در رده های کمربندی جداگانه برگزار میکنیم و سپس هر هنرجو می تواند بعد از موفقیت در هر مرحله به مرحله بعد راه پیدا کند و این روند تا کمربند مشکی دان یک ادامه پیدا میکند و از این مقطع به بعد با توجه به شناختهایی که مربیان از هنرجویان در طول این مدت پیدا کرده اند و با توجه به علاقه فردی خودشان ، این نفرات می توانند وارد بخش های تخصصی پومسه ، کیوروگی یا هانمادانگ بنمایند و فعالیت ورزشی خود را در این بخشها ادامه دهند.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: