جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۴۰:۰۸
کد خبر: ۸۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب گفت: روز قدس یادگار امام راحل برای بیداری جهان اسلام در مقابل صهیونیزم جهانی است و برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس تکلیف شرعی ملت های مسلمان است.

به گزارش تنویر سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس، به خبرنگار داراب آنلاین گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، توفیقی الهی و حرکتی پربرکت بود که با درایت ناخدای کشتی انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) رقم خورد و سرچشمه یک حرکت عظیم و وحدت آفرین در جهان اسلام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب گفت: روز قدس یادگار امام راحل برای بیداری جهان اسلام در مقابل صهیونیزم جهانی است و برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس تکلیف شرعی ملت های مسلمان است.

صادق زاده جنایات صهیونیسم را منحصر به فلسطین و قدس ندانست و تصریح کرد: ردپای جنایت های استکبار در کشورهای مظلوم و مسلمان یمن، عراق، بحرین و غیره نیز مشهود است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، لحظه‌ای دست از دشمنی بر نخواهند داشت، تاکید کرد: باید در همه زمان‌ها با بصیرت، آگاهی و درک از حوادث و اتفاقات، با حضوری مداوم و گسترده برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام، شهدا و ولایت‌فقیه آماده باشیم.

این مقام نظامی در شهرستان داراب با تاکید بر اینکه استکبار جهانی به دنبال تبدیل فلسطین به یک کشور یهودی نشین است، تصریح کرد: بیداری امت اسلامی توطئه دشمنان را از بین خواهد برد.

صادق زاده با بیان اینکه هر لحظه بر حضور مردم افزوده می شود، گفت: همه آمده اند تا فریادی باشند بر سر سکوت کشورهای عرب و سازمانهای بین المللی که این روزها سکوت آنها در میان فریادهای مظلومیت فلسطین ملتهای مسلمان را به تحیر وا داشته است.

صادق زاده در پایان تاکید نمود: حضور مسئولان در راهپیمایی روز قدس در کنار مردم، نشانه مردمی و انقلابی بودن آنها بوده و همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید دارند، مانع از زوال روحیه انقلابی در بین مسئولان می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: