کد خبر: ۸۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان فسا به مناسبت روز قدس:
به گزارش تنویر ، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ (الشعراء 227)
امام خمینی (ره):
روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم، و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود. روز قدس روزی است که باید به همه‌ی ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره‌ی شما،‌ به واسطه‌ی عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد، روز قدس، روز حیات اسلام است. (صحیفه امام ج9، ص 277)
بعد از انقلاب اسلامی ایران، هر سال روز جهانی قدس که فرا می‌رسد آزادی‌خواهان جهان به خصوص ملت غیور ایران خشم و نفرت خود را علیه اسرائیل که سمبل ظلم، تجاوز و نژادپرستی است فریاد می‌زنند. روز قدس میعادگاه انسان‌های مستضعف و مؤمن است ایرانیان که خون علوی در رگهایشان جریان دارد، این همه ظلم و جنایت و محاصره و تخریب خانه‌ها و کشتار کودکان فلسطینی را نمی‌تواند تحمل کنند همگی یک پارچه به خیابان‌ها آمده و با مشت‌های گره کرده فریاد می‌زنند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل. امید است روزی این جویها دریای نیلی شود و بنیاد ستمگران و صهیونیست‌ها را براندازد.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان فسا ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و خلف راستین ایشان، مقام عظمای ولایت و همبستگی با مردم فلسطین ذکرچند اتفاق که در طول سال گذشته توسط جبهه استکبار در جهان افتاده است که اهمیت روز قدس واعلام انزجار بیش از پیش احساس می شود لازم می داند:
1-انتخاب عربستان را به عنوان ناظرکمیته حقوق بشر سازمان ملل بعد از این همه فجایع و کودک کشی در کشور مسلمان یمن را محکوم می کنیم .این را نشان از تاثیر گذاری دلارهای سعودی در این سازمان می دانیم.
2-سازمان ملل در انتصاب اسرائیل سگ هار  در منصب مسئول کمیته ضد تروریسم ،از این مسخره تر نمی شود که منشاءاصلی تروریسم که مصداق بارز آن ترور دانشمندان هسته ای کشورمان به عنوان مسئول کمیته ضد تروریسم انتخاب شود.ضعف دیگری از خود نشان داد.
3-غیر قابل اعتماد بودن جبهه ی استکبار و آمریکا در مثال عینی آن قضیه ی برجام بر همگان روشن گردید .و باتوجه به بهانه تراشی های روز افزون آمریکایی ها در رفع تحریم ها و مطرح کردن برجام 2 (،برجام منطقه ای) از دولت و دستگاه دیپلماسی توقع میرود مواضع انقلابی و صریح و شفاف داشته باشند.
4-متأسفانه خوی تجاوزگری در میان دولت‌های دست نشانده نظیر عربستان و بحرین تجلی یافته و به قتل عام مردم بی‌گناه یمن و بحرین و حجاج مظلوم پرداخته‌اند.بیشرمی را به حدی رسانده‌اند که عالم مجاهد و جلیل القدر آیت‌آلله شیخ عیسی قاسم متولد بحرین را سلب تابعیت کرده و می‌خواهند اخراج کنند ولی این قانون الهی است که با کفر می‌شود کشور را اداره کرد ولی با ظلم نه.
5-برقراری ارتباط مجدد ترکیه با رژیم منحوس صهیونیستی و مسابقه ی کشورهای مرتجع عرب برای صلح وارتباط با آن دولت غاصب را اصلا به صلاح این کشورها نمی دانیم.وخواستار قطع ارتباط همه ی کشورهای اسلامی وتحریم همه جانبه اسرائیل هستیم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان فسا

پایان خبر:86224


نام:
ایمیل:
* نظر: