سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۳:۵۳
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۸۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
گزارش:
درقطعنامه پایانی روز قدس مردم شیرازاعلام کردند که تا آزادی قدس از مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهند کرد.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس،امروز هم مردم بیدار شیراز بعد از گذشت سی و هفت سال از انقلاب به استکبار صهیونیسم اعلام کردند که همچنان بیدار در صحنه اند.

وعده حضور ساعت ده و نیم صبح در چهار راه پانزده خرداد بود اما مردم از قبل از زمان تعیین شده از گوشه و کنار شهر همانند حلقه های زنجیر به هم پیوستند و محکم و استوار با مشتهای گره کرد فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرایل را به گوش جهانیان رساندند.

مراسم با تلاوت آیاتی ازکلام الله مجید آغاز شد. راهپیمایان محکم و استوار خیابان لطفعلیخا ن زند ،چهار راه مشیر،سه راه نمازی،خیابان نه دبی را طی کرده و با استقرار درجایگاه نماز جمعه ،جمعیت که در این مسیر از همه خیابانها و کوچه هایی منتهی به مسیرراهپیمایی همچون رودخانه ها ی پر خروش به جمعیت اضافه شدند برای شنیدن سخنرانی خود را آماده کردند

  پیر و جوان ونوزاد و نسل چهارمیها هم  آمده بودند تا به استکبار نشان دهند که از گهواره فریاد ضد سهیونیسم را آموخته اند آمده بودند تا نشان دهند که اگراز کهولت کمر خم کرده ایم اما هم درد مردم فلسطین هستیم.
در میان مردم پر شور آیت الله ایمانی امام جمعه محترم شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام ،نمایندگان شورای اسلامی شهر شیراز،الغاصی رییس دادگستری فارس،مریدی رییس ارشاد فارس، حضور داشتند.
رزمی کاران ،کودکان با پرچم های سه رنگ کشورمان،گروههای سرود دانش آموزی نیروهای انتظامی در میان مردم روزه داران تشنه لب در گرمای نیمه تیر ماه شیراز جلوه گری می کرد . اکیپهای آتش نشانی برای کاهش این گرما در هوا آب می پاشیدند تا شاید بکاهد این گرامی طاقت فرسا را ،اما مردم برای لبیک به خواست امام شان آمده بودند برای هم دردی مردمی که در سرزمین مادری اسیر اند.
سخنران روز قدس  امروز شیراز"حجت الاسلام شیرازی" نماینده ولی فقیه در سپاه قدس بود.

وی با اشاره به نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان توسط امام راحل به‌عنوان روز جهانی قدس بیان کرد: امام خمینی ابا اعلام روز قدس، به ملت‌های مسلمان زنگ خطر این رژیم نامشروع را اعلام کردند و این سرآغاز حرکت‌های بزرگی در بیداری ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه شد.

وی  در سخنانش گفت: داعشی که می‌خواست در سال 93 تمام حرم‌های اهل بیت را ویران کند امروز با حرکت وسیع امت اسلامی در عراق دستش کوتاه شده و با سرپنجه‌های قدرت جمهوری اسلامی در عراق ناکام و نابود شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: ملت ایران با تمام قدرت از بحرین و شیخ عیسی قاسم حمایت می‌کند و ما اجازه گردنکشی را به آل خلیفه نمی‌دهیم و آن‌ها که حاضر نبودند انصارالله را قبول کنند امروز به سمت این گروه قدرتمند دست دراز کردند و پای میز مذاکره نشستند و این دست دراز کردن به معنای شکست آن‌ها و آل سعود است.

مردم در حرم مطهر احمد بن موسی علیه اسلام نماز جمعه رااقامه نمودند.

 درقطعنامه پایانی روز قدس مردم شیرازاعلام کردند که تا آزادی قدس از مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهند کرد

/224224.

نام:
ایمیل:
* نظر: