يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۴۰:۰۹
کد خبر: ۸۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
رئیس حوزه هنری استان فارس از نمایش آثار برتر جشنواره بین‌المللی کاریکاتور با موضوع هلوکاست در روز قدس در شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج علمی به نقل از تسنیم ، محمد کرم‌اللهی اظهار داشت: در جشنواره بین‌المللی کاریکاتور هلوکاست که در تهران و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبایی برگزار شد، آثار متعددی از هنرمندان خوش ذوق 50کشور مختلف تولید شد که همین مساله  سبب خشم و ناراحتی مسئولان رژیم اشغالگر قدس شد.

وی افزود: با هماهنگی با دبیر جشنواره آثار برتر این جشنواره به شیراز آورده شد و همزمان با روز قدس در مسیر راهپیمایی مردم شیراز با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز به صورت نگار شهر و در ابعاد بزرگ این آثار در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. 

کرم‌اللهی گفت:  در فضای فعلی هنر شیراز، هنرهای تجسمی به عنوان هنر مربوط به قشر و گروهی خاص جا افتاده و بین عموم مردم و هنر و هنرمندان تجسمی یعنی میان اثر، موثر و متاثر فاصله افتاده است و این حرکت می‌تواند نقطه آغازی برای ارتباط بیشتر مردم با هنرهای تجسمی باشد.

رئیس حوزه هنری استان فارس خاطرنشان کرد: سیاست اجرایی حوزه هنری بر آن است که با حفظ کیفیت هنری آثار زمینه ارتباط دو سویه  عموم علاقه‌مندان و هنرمندان را فراهم کند. 

وی گفت: از عموم هنرمندان دعوت می‌کنم ضمن شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس که وظیفه هر انسان آزاده و آزادی‌خواهی است، از آثار فوق نیز دیدن کنند و بازتاب تماشای آثار را در طیف گسترده‌ای از مخاطب ببینند.

این نمایشگاه بزرگ شهری همزمان با راهپیمایی روز قدس در مسیر حرکت راهپیمایان برپا شده و آماده بازدید علاقه‌مندان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: