کد خبر: ۸۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
هواداران تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، یکشنبه با حضور در مقابل این باشگاه خواستار مشخص شدن وضعیت تیم فجر برای شرکت در رقابت های فوتبال دسته اول شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس هواداران فجر در این اجتماع با اعلام اینکه تیم های شرکت کننده در دسته اول وضعیت خود را برای فصل جدید مشخص و تمرین خود را آغاز کرده اند، اظهار داشتند: این موضوع در حالی است که بازیکنان فجر هنوز تمرین خود را شروع نکرده اند و کادر فنی این تیم هم هنوز مشخص نشده است.
این هواداران با اظهار این که تیم فجر تنها نماینده فارس است که در دسته اول حضور دارد از مسئولان این باشگاه خواستند هر چه زودتر در فصل جدید با قدرت در رقابت ها شرکت و به لیگ برتر صعود کنند تا به انتظار پنج ساله هوادران این تیم پایان داده شود.
آنها همچین بیان داشتند: چندین بار به باشگاه مراجعه کردیم اما مدیر عامل این تیم برای پاسخگویی حضور نداشت.
سرپرست تیم فجر شهید سپاسی هم در پاسخ به اعتراض هواداران گفت: مسئولان باشگاه فجر هنوز تصمیمی برای ادامه کار تیم در فصل جدید نگرفته اند.
مصطفی شاهینی افزود: همه باید کمک کنند تا این تیم کار را شروع کند اما در فصل گذشته کمکی از سوی مسئولان استان به این تیم نشد.
وی اضافه کرد: در استان های دیگر مسئولان به تیم های شهرشان کمک می کنند اما در فارس تا کنون این امر میسر نشده است.
لازم به ذکر است که فصل جدید رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های کشور با شرکت 18 تیم از شهریور ماه 95 آغاز می شود و در پایان نیز دو تیم اول و دوم به لیگ برتر سال 96 صعود خواهد کرد.
منبع: ایرنا


نام:
ایمیل:
* نظر: