کد خبر: ۸۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس از برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور در شیراز خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد جعفری درجمع اعضای کمیته استانی برکزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات ورزشی آموزشگاه های  دخترانه سراسر کشور در شیراز گفت: این مسابقات با حضور  بیش از سه هزار مربی، سرپرست، داور و دانش آموز، تابستان سال جاری در فارس برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افزود: این دوره از رقابت ها، در چهار رشته  توپی والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتسال و با حضور دانش آموزان دختر تمامی مقاطع تحصیلی سراسر کشور، از اول لغایت  ۱۵  شهریورماه ۹۵ ، در شیراز برگزار خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه  میزبانی استان برای مسابقات ورزشی، ملاکی  برای تقویت روحیه ی خودباوری و برانگیختن انگیزه رقابت در بین دانش آموزان است، افزود: حضور دانش آموزان در مسابقات ورزشی، فرصتی است  برای  آنهاست تا بتوانند قابلیت ها و شایستگی های فردی و گروهی خود  را نشان دهند.

وی برگزاری اینگونه مسابقات را دوره ای برای سنجش عملکرد دانش آموزان درطی فعالیت، تمرین و تلاش و کوشش آنها دانست و گفت: تلاش دانش آموزان در عرصه های مختلف ورزشی،در راستای بالندگی کشورعزیزمان ایران است و این رقابت ها می تواند دانش آموزان با انگیزه را برای رشد و پویایی و توسعه  بیشتر هدایت کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به میزبانی فارس در این مسابقات، ضمن  برگزاری جلسات متعدد ، امور مربوط به این مسابقات، در کمیته های ده گانه پذیرش، اسکان ، تغذیه، فنی، تشریفات، تدارکات و نقلیه، افتتاحیه و اختتامیه، فرهنگی و روابط عمومی، مالی، پزشکی، حراست و ارزیابی پیگیری می شود.

جعفری گفت: آماده سازی سالن مسابقات، محل اسکان و تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز  برای برگزاری هر چه مطلوب تر این رقابت ها از اهم وظایف کمیته ای ده گانه است.

بیست و ششمین دوره رقابت های ورزشی آموزشگاه های دخترانه ابتدایی و متوسطه اول سراسر کشور نیز در تابستان ۹۴ ،با حضور بیش ازدو هزار مربی، سرپرست، داور ودانش آموز ،در فارس برگزار شد.

در مسابقات ورزشی  سال گذشته  در شیراز، دانش آموزان دختر ابتدایی در رشته های بدمینتون، تنیس روی میز، شنا، دو میدانی، مینی والیبال، مینی بسکتبال، هندبال و فوتسال ، و دانش آموزان دختر متوسطه اول نیز در  رشته های شنا و دو میدانی به هم به رقابت پرداختند.


نام:
ایمیل:
* نظر: