کد خبر: ۸۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
اخبار کوتاه از ورزش شهرستا ها؛ قیروکارزین
کاراته

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس سید محمد سعید بحرانی کاراته کار خوش نام قیروکارزینی به مسابقات جهانی کاراته که در کشور تایلند برگزار خواهد شد اعزام می شود. این ورزشکار که سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی فیلیپین را در کارنامه ی درخشان خود دارد این بار با انگیزه و تجربه ی بیشتر در مسابقات کاراته تایلند برگزار می شود شرکت خواهد نمود .
محمد سعید بحرانی ورزشکار خلاق و پیشرو در امور فرهنگی با نصب بنر «من محمد(ص) را دوست دارم » در مسابقات جهانی فیلیپین پرچمدار اخلاق پهلوانی و مدافع صلح طلب فرهنگ اسلام اصیل و ناب بود که با درخشش بی نظیر خود یک عنوان قهرمانی در رشته ی کومیته و یک مدال نائب قهرمانی در رشته ی کاتا بدست آورد بطوریکه اکثر رسانه ها از نامبرده بعنوان سفیر اخلاق پهلوانی یاد نمودند و این کار پسندیده ی وی را تکریم و تحسین نمودند .
این ورزشکار قیروکارزینی در نظر دارد این بار نیز با هدف صلح و آرامش جهانی برای همه در مسابقات شرکت نماید.

کوه نوردی

همچنین به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ی اولین شهید مدافع حرم شهرستان قیر و کارزین شهید سرافراز علیرضا قلی پور 3 نفر از کوهنوردان شهرستان جهت صعود به دماوند اعزام شدند. محمد جواد رمضانی ، قاسم زارعی و فرهاد عبدالهی 3 کوهنورد قیروکارزینی توانستند با صعود از بلندترین قله ایران یاد و خاطره ی این شهید بزرگوار را گرامی بدارند. این 3 کوه نورد تاریخ ساز پس از صعود و در بازگشت مورد استقبال همنوردان و خانواده خود قرار گرفتند.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: