کد خبر: ۸۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
به همت تربیت بدنی سپاه لامرد
تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال 95 به همین عنوان، جهت فرهنگ سازی این عرصه خطیر اقدام به برگزاری همایش دوچرخه سواری نمود؛ تا در این عرصه و پایش آن قدمی برداشته باشد.

به گزارش تنویر لامرد، تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال 95 به همین عنوان، جهت فرهنگ سازی این عرصه خطیر اقدام به برگزاری همایش دوچرخه سواری نمود؛ تا در این عرصه و پایش آن قدمی برداشته باشد.

این ورزش علاوه بر مفرح و پرنشاط بودن آن، باعث قوی شدن ماهیچه های دور زانو شده و در پی آن از زانو دردهای مزمن جلوگیری نموده؛ زنهار باعث اصلاح الگوی مصرف و سرعت در انجام امور شهری می شود. این همایش با شرکت بیش از 80 دوچرخه سوار از مجموعه ورزشی شهید نعیمی آغاز و تا بوستان رضوان محله چاه قائد و بالعکس ادامه یافت.

رکابزنان، مروج فرهنگ اقتصاد مقاومتی

دوچرخه سواران پس از طی 10 کیلومتر رکاب زدن با استراحتی کوتاه و صرف پذیرایی، به برنامه خود ادامه دادند. در ادامه ی این برنامه به قید قرعه به 23 نفر از شرکت کنندان هدایایی تقدیم شد.

ضمنا از برادر ابراهیمی رئیس هیئت دوچرخه سواری و حلقه صالحین شهید عامری پایگاه مقاومت قمر بنی هاشم تلخندق، به جهت همکاری در تهیه پذیرایی تشکر و قدردانی شد.

در پایان به اطلاع علاقه مندان به این رشته ورزشی می رساند چهارشنبه شب های هرهفته ساعت 22 این همایش از بلوار شاهد تا محلات مختلف برگزار می شود.

رکابزنان، مروج فرهنگ اقتصاد مقاومتی

برچسب ها: دوچرخه سواری
نام:
ایمیل:
* نظر: