کد خبر: ۸۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ جهرم
فوتسال
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان جهرم یادواره شهدای مدافع حرم با قهرمانی تیم پرسپولیس جهرم به پایان رسید. دیدار فینال و رده بندی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان جهرم با حضور تیم های صعود کننده در تاریخ ۱۵/۴/۹۵ در سالن ورزشی شهدای فرهنگ شهر شهرستان جهرم برگزار شد که در دیدار رده بندی این مسابقات که بین تیم های ستاره حیدرآباد و پدیده شاهین انجام گرفت در پایان وقت قانونی با نتیجه ۲بر ۲ مساوی شد و در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ بر ۵ با برتری تیم ستاره حیدرآباد و کسب مقام سوم توسط این تیم به پایان رسید.
بازی فینال بین تیم های پرسپولیس جهرم و نظام مهندسی نیز در پایان وقت قانونی با نتیجه ۱ بر ۱ به تساوی رسید که تیم پرسپولیس در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز میدان و فاتح جام رمضان شد. همچنین تیم فوتسال مرصاد از نظر کمیته داوران هیأت فوتبال بعنوان تیم اخلاق این جام معرفی شد.

اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ جهرم


کلاس مربیگری هندبال
یک دوره کلاس مربیگری هندبال درجه ۳ ویژه بانوان در سالن آموزش اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم برگزار شد.

هیأت هندبال شهرستان جهرم اقدام به برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ هندبال ویژه بانوان به مدت 4 روز از تاریخ 17 الی 95/5/20 نمود.
تعداد نفرات شرکت کننده در این دوره ۲۵ نفر بود و مدرسی آن را ناهید غارسی مدرس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران بعهده داشت.

اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ جهرم

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: