سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۴۵:۵۹
کد خبر: ۸۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
فرمانده سپاه ناحیه کوار:
سرگرد پاسدار علی امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوار در جمع پاسداران گروه مهندسی و پدافند غیر عامل 46 امام هادی (ع) به بیان مطالبی در خصوص تبیین حقوق های نجومی پرداخت.
تبیین موضوع حقوق های نجومی

به گزارش روابط عمومی و تبلغات سپاه ناحیه کوار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوار در جمع پاسداران گروه مهندسی و پدافند غیر عامل 46 امام هادی (ع) به بیان مطالبی در خصوص تبیین حقوق های نجومی پرداخت.
تبیین موضوع حقوق های نجومی
سرگرد پاسدار علی امیری به استناد بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) و گفتمان حضرت امام (ره) در خصوص عدالت در جامعه اسلامی مطالبی را مطرح و پس از بررسی سیر مراحل انقلاب اسلامی تا رسیدن به تمدن اسلامی یکی از موانع تحقق دولت اسلامی را بی عدالتی دانست. سپس با اشاراتی به وقایع تاریخ اسلام و خطبه 3 نهج البلاغه ، دنیا طلبی و حیف و میل بیت المال را عامل انحطاط جامعه آن روز دانسته و یکی از مبارزات جدی و سخت دوران حکومت حضرت علی (ع) را مبارزه با جریان خواص دنیا زده و بی عدالتی خصوصا در امر اقتصاد دانست .
تبیین موضوع حقوق های نجومی
در پایان نیز به مطالبه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله ) از مسئولین اشاره نموده که فرموده اند : اشرافی گری ممنوع ، تجمل و اسراف ممنوع و در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل بروز چنین مسائلی قابل قبول نیست و بر اساس مطالبه حضرت آقا به دور از هرگونه هیاهو مسئولین امر با متخلفین برخورد قاطع انجام گیرد و به مردم هم اطلاع رسانی شود .
تبیین موضوع حقوق های نجومی
نام:
ایمیل:
* نظر: