دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۹:۲۹
کد خبر: ۸۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۳
سردادر گزنی در مراسم افتتاحیه سالن 9دی زرقان:
به گزارش تنویر زرقان،سالن 9دی شهید زین العابدین جمشیدی این شهر پس از تلاش بی وقفه ماه ها از سوی ناحیه مقاومت سپاه این شهر و واحد مهندسی این ناحیه،با حضور سردار گزنی جانشین سپاه فجر استان فارس،افتتاح شد.
سرگرد پاسدار مجید علی پور در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور جانشین فرمانده سپاه فجر استان،گزاش کامل و جامعی از اقدامات ارزشمند این ناحیه در جهت ساخت سالن های ورشی صالحین و 9دی ارائه داد.
پس از وی سردار ابوالفضل گزنی، در این آیین افتتاح پروژه ورزشی بیان کرد: از این تعداد پروژه، ساخت 33 سالن ورزشی به نام 9 دی و 254 سالن ورزشی با نام صالحین در استان فارس پیش بینی شده که تاکنون بیشتر این پروژه ها به بهره برداری رسیده و تعدادی نیز با پیشرفت فیزیکی بیش از 85 درصد در دست ساخت است.
وی گفت: با ساخت این سالن های ورزشی، سرانه ورزشی استان فارس که کمتر از یک متر بود به یک و هفت دهم متر افزایش یافته است.
گزنی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی شهید جمشیدی زرقان شیراز اظهارداشت: برای ساخت این سالن ورزشی چهار میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که بخش اعظم این اعتبار از سوی سپاه فجر استان تامین شده است.
او ادامه داد: ساخت پروژه ورزشی ویژه بانوان نیز برای شهر زرقان پیش بینی شده است که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.
گزنی بیان کرد: از سال 90 تاکنون 6پروژه ورزشی شامل پنج سالن هر یک به مساحت 360 مترمربع و یک سالن ورزشی به وسعت یک هزار مترمربع با اعتباری افزون بر 11 میلیارد ریال در بخش زرقان ساخته شده است.
وی اضافه کرد: نگهداری از سالن های ورزشی یک امر مهم و ضروری است که همگان باید در حفظ این امانت و استفاده مطلوب از آن همت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: