جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۰۲:۳۷
کد خبر: ۸۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
توسط بسیج دانشجویی؛
36 نفر از دانشجویان و معلمین دانشگاه های فرهنگیان شیراز توسط بسیج دانشجویی در قالب 2 گروه جهادی در روستاهای ده گرو و دین باغان شهرستان نورآباد به اردو های جهادی اعزام شدند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری علیرضا حسینی مسئول گروه های جهادی شهید مسعود طاهری و شهید ابراهیم هادی، گفت: پس از چندین مورد عرصه یابی ،روستاهای دین باغان و ده گردو و قلعه سفید از توابع شهرستان نورآباد را انتخاب شدند و 20 نفر خواهر و 16 نفر برادر از بین دانشجو معلمین به این اردو اعزام شدند.

وی افزود: فعالیت های این جهادگران در قالب عرصه های فرهنگی با تمرکز بر برگزاری کلاسهای عقیدتی و احکام ،یادواره شهدا ،دیدار با خانواده شهدا ،برگزاری هیئت و همچنین در عرصه عمرانی با تمرکز بر اجرای قرنیز تنها مسجد روستای دین گردو ،ساخت سرویس بهداشتی و روشویی بوده است.

مسئول گروه های جهادی شهید مسعود طاهری و شهید ابراهیم هادی در ادامه اظهار داشت:  در عرصه اقتصاد مقاومتی با تمرکز بر پیگیری و برگزاری کلاس آموزشی زنبورداری و پرورش مرغ خانگی ،ارائه خدمات کشاورزی و در عرصه آموزشی و همچنین برگزاری کلاس های تقویتی در رده های مختلف، برگزار شده است .

حسینی اضافه کرد: شغل غالب اهالی این سه روستا کشاورزی و دامپروری می باشد که متاسفانه با توجه با خشکسالی های اخیر ،آثار مشهودی برجای گذاشته و جای آن دارد که جهاد کشاورزی توجه ویژه ای به این منطقه نماید چرا که عده زیادی از اهالی به شهرهای همجوار و بالاخص شهر شیراز کوچ نموده اند .

نام:
ایمیل:
* نظر: