گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۸۸۱۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
حوزه شهید فهمیده سروستان:
سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در گردهمایی فرهنگ نهادی که با حضور پایوران و سربازان این ناحیه همراه بود طی سخنانی ولایتمداری و ولایتپذیری را سر لوحه تمام معروف ها در نظام اداری اسلامی دانست و اظهار داشت: ولایتمداری که باشد با خود نماز اول وقت،عفاف و شناخت مقتضیات زمان و حفظ و پاسداری از دستاوردهای انقلاب را هم با خود می اورد.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان: سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در گردهمایی فرهنگ نهادی که با حضور پایوران و سربازان این ناحیه همراه بود طی سخنانی ولایتمداری و ولایتپذیری را سر لوحه تمام معروف ها در نظام اداری اسلامی دانست و اظهار داشت: ولایتمداری که باشد با خود نماز اول وقت،عفاف و شناخت مقتضیات زمان و حفظ و پاسداری از دستاوردهای انقلاب را هم با خود می اورد.

 وی در ادامه سخنانش مقام معظم رهبری و سبک زندگی ایشان را بارزترین نمود معروف در دوره کنونی دانست و تصریح کرد: سیاست های هوشمندانه و مدبرانه رهبری معظم انقلاب در طول 27 سال زعامت و رهبری ایشان وتصمیمات دقیق ایشان در طول این دوره، بارزترین مثال برای این مدعاست.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سروستان، نظم دقیق ،صبر و بردباری،تصمیم درست و به هنگام از جمله معروف ها در نظام اداری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: در تمام این موارد مقام معظم رهبری در نقطه اوج قرار دارند و ان شاء الله ما هم به عنوان پاسدار ولایت بتوانیم هر چه بهتر وظیفه خطیر پاسداری از دستاورد های انقلاب را انجام دهیم.

تاکید بر اهمیت ادای فریضه نماز اول وقت و شرکت در نماز جمعه و جماعت از دیگر سخنان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در این گردهمایی بود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
لامرد
|
-
|
14:22 - 1395/05/11
0
0
چه ربطی به بسیج دانش آموزی داره؟ چند تا خبر از یه شهرستان چرا؟!!!!!!
اونوقت خبرهای لامرد رو کار نمی کنید؟!!!!!!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: