دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۱۷:۱۵
کد خبر: ۸۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس از تمدید مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج تا20مردادماه خبرداد و گفت: نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در دوبخش داستان کوتاه و داستانک از سوی سازمان بسیج هنرمندان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، نیما زارع، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس، در جمع خبرنگاران با اشاره به توجه و تاکید به هنر ادبیات داستانی بر اساس فرمایشات موکد مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی حرکت های بنیادی ادب و هنر بیان داشت: شناسایی استعدادهای درخشان در هنر نویسندگی کشور و ارتقا بخشیدن به ادبیات داستانی متعهد در فضای رقابتی سالم، ایجاد زمینه برای جذب جوانان و نوجوانان علاقمند به امور داستان نویسی در برنامه های بسیج از اهداف مهم نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج می باشد.

 

وی ضمن بیان اینکه این جشنواره در دو بخش داستان کوتاه و داستانک برگزار می شود گفت: نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در گروه سنی نوجوان و جوان و  گروه سنی بزرگسال برگزار و این آثار  به تفکیک گروههای سنی داوری می شوند.

 

زارع با اشاره به محورهای موضوعی نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج اظهار داشت:  جریان تکفیری سلفی؛ مدافعین حرم؛  حادثه منا؛ برجام و شهدای هسته ای؛ سبک زندگی ایرانی اسلامی؛ بسیج، مقاومت و استکبار ستیزی از موضوعات این جشنواره می باشد.

 

داستان های برگزیدگان نهمین جشنواره ادبیات داستانی کتاب می شوند

 

وی با بیان اینکه دبیرخانه مرکزی جشنواره آثار برگزیده کشوری را به صورت کتاب به چاپ می رساند تصریح نمود: داوری جشنواره کشوری و به صورت متمرکز انجام می شود و آثار رسیده پس از داوری در مراسمی با حضور صاحبان اثر معرفی خواهند شد.

 

زارع افزود: به برگزیدگان هر رده سنی درقالب داستان کوتاه و داستانک لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیم می گردد و نویسندگانی که به مرحله نهایی راه پیدا می کنند در کارگاه های نویسندگی و نقد خلاق جشنواره شرکت خواهند کرد.

 

نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در مهرماه به کار خود پایان می دهد

زارع درباره نحوه ارسال آثار به نهمین جشنواره ادبیات بسیج افزود: نویسندگان وعلاقمندان می توانند تا 20 مرداد ماه، تا 3نسخه از آثار خود را به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند جنوبی، کوچه مهاجر، پلاک 5، طبقه دوم واحد4، کدپستی 1584687833 ارسال و یا به نشانی Festival@daastan.ir  ایمیل نمایند وبرای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۴۹۱۶۲۴ تماس حاصل نمایند.

 

خاطر نشان می سازد علاقمندان شرکت در نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج می توانند جهت دریافت مقررات جشنواره و فرم پذیرش به وبسایت انجمن ادبیات داستانی به آدرس www.daastan.ir مراجعه نمایند.



انتهای پیام/ 224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: