کد خبر: ۸۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
به مناسبت 17 مرداد مـاه
اینجانب ستوانیکم پاسدار میثم پاکدل مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه لامرد فرا رسیـدن 17 مرداد مـاه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به صاحبان انديشه و قلم، جامعه متعهد خبرنگاران و روزنامه نگاران و مدیران سایت های پرتلاش کشور عزیزمان بویژه استان پهناور فارس که پيشگامان عرصه اطلاع‌رساني محسوب مي‌شوند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

حركت در مسير خواست ملت، اساس كار مطبوعات و رسانه‏ هاست، به طور كلي در هر كشوري مطبوعات آن كشور و تلويزيون و راديو آن كشور بايد در مسير آن ملت و در خدمت ملت باشد. مطبوعات بايد ببيند كه ملت چه مي‏خواهد،مسير ملت چيست، روشن‏گري ازاين طريق داشته باشد و مردم را هدايت كند. (امام خمینی (ره) صحیفه نور ج 7 )

ن و القلم و ما یسطرون
برای قلم و نوشتن ارزشی والاتر از آن نیست که پروردگار متعال به آن قسم خورده است.

اینجانب ستوانیکم پاسدار میثم پاکدل مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه لامرد فرا رسیـدن 17 مرداد مـاه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به صاحبان انديشه و قلم، جامعه متعهد خبرنگاران و روزنامه نگاران و مدیران سایت های پرتلاش کشور عزیزمان بویژه استان پهناور فارس که پيشگامان عرصه اطلاع‌رساني محسوب مي‌شوند صمیمانه تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

خبرنگاران وجدان های بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش شبانه روزی آنهاست، رسانه به عنوان يك ابزار اطلاع رساني در برهه ها و مقاطع مختلف از گذشته تا حال همواره توانسته ايفاگر نقش واقعي خود باشد . به گونه اي كه با ورق زدن كتاب قطور تاريخ و مطالعه رويدادهاي مهم سياسي ، فرهنگي، اجتماعي و... كه منجر به شكل گيري يك نهضت ، انقلاب يا حركت ملي گرديده ، مي توان ردپاي رسانه ها را در اين عرصه ها به خوبي مشاهده نمود.

و در پایان نیز بر خود واجب می دانم امروز که در این برهه از زمان قرار گرفته ام روز خبرنگار را که روز حق طلبي و پاسداشت قلم است به همه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان انديشه و قلم و فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رساني به ویژه خبرنگاران متعهد و ولايتمدار استان فارس صميمانه تبريك و تهنيت گفته و براي همه شما عزیزان كه در اعتلا بخشی فرهنگ پرباردینی، صيانت از ارزشهای انقلاب و پایبندی به مولفه‌های اطلاع‌رسانی با نگرش دقیق و بینش عمیق فعاليت مي‌نمايید، از حضرت حق آرزو و توفيقات مستمر و خدمت صادقانه به ميهن اسلامي و ملت عزيزمان را مسألت می نمایم. و به اميد روزي كه افتخار انتشار خبر ظهور حضرت ولي عصر(عج) نصيب مان گردد.

میثم پاکدل مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه لامرد

نام:
ایمیل:
* نظر: