گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۸۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: این سازمان همواره در طول فعالیت خود در استان و کشور در ارائه خدمات جدید و نیازسنجی شده به مخاطبان خود پیشتاز بوده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ میلاد امیری نژاد یکشنبه همزمان با هفدهم مرداد روز خبرنگار در نشست اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز بیان کرد: بسیج رسانه فارس خدمات نوینی را با بهره گیری از توان این نهاد در این استان از جمله مشاوره حقوقی و خانوادگی به فعالان رسانه ای ارائه کرده است.

وی افزود: بر همین اساس این سازمان در سال 94 به عنوان سازمان برتر کشور معرفی شد و نوآوری و ارائه خدمات جدید به اصحاب رسانه از ملاک های معرفی بسیج رسانه فارس به عنوان برتر در کشور بوده است.

امیری نژاد با بیان اینکه در مدت زمان چهار سال راه اندازی سازمان بسیج رسانه در کشور (سال 90)، استان فارس هر ساله به عنوان برتر در کشور معرفی شده، بیان کرد: حمایت همه جانبه و توجه به اقشار مختلف فعال در رسانه های فارس از جمله عکاسان، خبرنگاران، مدیر مسئولان و سردبیران از برنامه های بسیج رسانه فارس در طول سال است.

وی با بیان اینکه روز خبرنگار متعلق به تمام فعالان عرصه رسانه است، اظهارداشت: چرخه تولید محتوای رسانه در نشریات گسترده است و افراد زیادی برای تولید و فعالیت رسانه ها فعالیت می کنند از این رو در هفته خبرنگار امسال برای نخستین بار، یکی از مسئولان کیوسک های مطبوعاتی موفق و یکی از موزعان روزنامه ها در شهر شیراز تقدیر می شوند.

او اضافه کرد: امروز فعالان بسیجی در رسانه های این استان با یک جمعیت حداقلی در یک جنگ تمام عیار در مقابل دشمنان صف آرایی کرده و با همت و پشتکار خود در راه سربلندی نظام و انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

در این آیین محمد عسلی مدیر مسئول روزنامه عصر مردم پیشنهاد داد که رسانه ها به صورت سالانه گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در هفدهم مردادماه 1377 در مزار شریف افغانستان به دست تروریست های طالبان به شهادت رسید، به همین مناسب، هفدهم مرداد در تقویم رسمی کشورمان به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: