شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۲:۱۷
کد خبر: ۸۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس خبر داد
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: براساس تفاهم‌نامه با آموزش‌و‌پرورش 500 هزار بسته فرهنگی، آموزشی و بازی کودکان شهریورماه در مدارس توزیع می‌شود.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری به نقل از خبرگزاری فارس ، زهرا افتخاری بعدازظهر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسته‌های آموزشی که در اختیار دانش‌آموزان استان فارس قرار می‌گیرد شامل نوشت‌افزار با معیارهای اسلامی، دفترچه، وبازی‌های فکری است.

وی از42 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثابت دراستان فارس خبرداد و افزود: در شهرستان‌های داراب، جهرم و صفاشهر به دلیل استقبال خانواده هرکدام دو مرکز مشغول فعالیت هستند و شهرستان‌های میمند و کوار فاقد کانون پرورش فکری است ودردیدار با فرمانداری این شهرستان‌ها درصدد احداث نمایندگی دراین مناطق هستیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خاطرنشان کرد: احداث، تکمیل و تجهیز؛ محوطه‌سازی، تعمیر، کتابخانه در مراکز کانون‌های پرورش فکری از دو درصد اعتبار نفت وگاز تامین می‌شود.

افتخاری تصریح کرد: این مجموعه در راستای راهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر احداث کانون‌های فرهنگی و هنری در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و حاشیه شهرها  این اداره کل در بلوار ابوذر غفاری و گلگوب که مناطق کم برخوردار هستند اقدام به احداث کانون پرورش فکری می‌کند.

وی بیان کرد: کانون‌های پرورش فکری در استان فارس دارای 150 هزار عضو  و115 هزار نفر نیز عضو کتابخانه هستند و با تلاش‌های انجام شده درصدد افزایش 6 کتابخانه پستی در استان فارس هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: