پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۱۶:۰۱
کد خبر: ۸۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
با حضور مدیر خبرگزاری فارس در استان فارس صورت گرفت
با حضور مدیر خبرگزاری فارس در استان فارس کارگاه آموزشی خبرنگاری و خبرنویسی ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج قیروکارزین برگزار شد

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری به نقل از خبرگزاری فارس ، صبح و عصر دیروز با حضور و تدریس عزیزالله قهرمانی مدیر خبرگزاری فارس  در استان فارس کارگاه آموزشی یک‌روزه خبرنگاری و خبرنویسی ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج با هدف ارتقای سطح آگاهی فعالان عرصه خبر و افزایش مهارت آنان در این شهرستان برگزار شد.

مدیر خبرگزاری فارس  در استان فارس در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار کرد: یک خبرنگار حرفه‌ای با جلب اعتماد مخاطبان می‌تواند ضمن برقراری رابطه پیام خود را منتقل کند.

عزیزالله قهرمانی افزود: امروز جایگاه خبرنگار در جامعه مقدس و قابل‌احترام است و کسانی که وارد این عرصه می‌شوند باید بدانند که عشق، علاقه و صداقت لازمه ماندگاری در این حوزه است.

وی بابیان این‌که خبر و خبررسانی در فضای مجازی با موفقیت‌هایی همراه بوده اضافه کرد: در فضای مجازی خبررسانی با پیشرفت‌های خوبی همراه بوده و رشد مطلوبی داشته است که امیدوار به ادامه این روند هستیم.

پیشکسوت حوزه خبر و رسانه استان فارس ادامه داد: باید به اهمیت خبر و خبررسانی در جامعه آگاه بود چراکه یک خبر می‌تواند چالش‌های بسیاری را ایجاد کرده و موجب تقویت، بهبود و اصلاح امور و یا تخریب آن‌ها شود.

قهرمانی بیان داشت: خبرنگاران باید قدر جایگاه خود را دانسته و سلامت و صداقت در پیش‌گرفته و این جایگاه را ارزان نفروخته و بدانند که پیشرفت و بزرگی و داشتن مخاطب در گرو انجام صحیح رسالت خبرنگاری و خبرنویسی است.

وی در پایان افزود: علاقه و استقبال جوانان قیروکارزینی برای حضور در عرصه خبر و خبرنگاری قابل‌تقدیر است.

به گزارش فارس، در پایان این کارگاه آموزشی از خبرنگاران افتخاری بسیج به مناسبت روز خبرنگار تقدیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: