دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۰۷:۱۵
کد خبر: ۸۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: در آئین پایانی چهاردهمین جشنواره امام رضا (ع) از 97 نفر از منتخبان استانی که در این جشنواره به ارائه آثار خود پرداختند تجلیل شد.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری به نقل از خبرگزاری فارس ، زهرا افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز در حاشیه آیین پایانی جشنواره امام رضا (ع) اظهار داشت: پس از فراخوان در اردیبهشت‌ماه سال جاری یک‌هزار و 500 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال و از این تعداد 570 اثر از سوی هیأت داوران انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از داوری 97 اثر برگزیده با حضور مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با اهدا جوایز تجلیل شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس تصریح کرد: از میان منتخبان این جشنواره 10 نفر که نسبت به دیگر شرکت‌کنندگان بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند به‌عنوان نفرات برگزیده در همین هفته به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

افتخاری بیان داشت: شرکت‌کنندگان در این جشنواره  در رشته‌های هنرهای تجسمی، شعر، داستان، خوشنویسی، نشریه‌نگاری فاخر و زیارت امام رضا (ع) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره رضوی، آموزه‌های دینی و مذهبی، آشنایی کودکان با نوآوری، خلاقیت و ایجاد حس شادابی و حرکت‌های زیبا در قالب مفاهیم فرهنگی و نیز الگوپذیری از ائمه اطهار (ع) از مهم‌ترین اهداف برپایی چهاردهمین جشنواره امام رضا (ع) در شیراز بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: