يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۱۱:۰۹
کد خبر: ۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۱
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله :
مراسم گرامیداشت چهلمین روز خاکسپاری شهدای گمنام با حضور کثیر مردم ولایت مدار شهرستان خرامه در محل پارک شهر برگزار شد .

به گزارش خبرنگار تنویر از خرامه، مراسم گرامیداشت چهلمین روز خاکسپاری شهدای گمنام با حضور کثیر مردم ولایت مدار شهرستان خرامه در محل پارک شهر برگزار شد .

این مراسم ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء و قرائت قرآن و خوش آمدگویی سرهنگ شیبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرامه آغاز شد.

پس از آن حجت الاسلام والمسلمین شریفی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله ضمن تبریک مناسبت های ماه رجب و تشکر از برگزار کنندگان این برنامه سخنان خود را آغاز نمود.

حجت الاسلام شریفی در ابتدای صحبت های خود به تجارت پر سود خداوند اشاره کرد و گفت 31 سال عزت و احترام و امنیت در گرو خون شهداست و از سفره همین شهدا امنیت و آبرویمان را احساس می کنیم. ایران کشوری است که با فداکاری ها این امنیت را پیدا کرده و دشمن بر این مسئله واقف است. این همان تجارت پر سود خداوند است.

وی در ادامه به مخفی بودن قبر حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت شهدای گمنام هم رسالت آن حضرت را به دوش می کشند.

این مقام مسئول در ادامه به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت امسال سال حماسه سیاسی است و مهمترین و بزرگترین حماسه سیاسی انتخابات است اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه بدهیم یکی از آن راه ها حضور در صحنه انتخابات با بصیرت و شناخت است.

وی در ادامه گفت : دشمن پروژه هایی را آماده کرده است و یکی یکی اجرا می کند پس از موفق نشدن تحریم با بزرگ کردن و پیچیده کردن مشکلات می خواهد حضور مردم را کم رنگ کند. دشمن با ترور و تخریب نظام انقلاب اسلامی و زیر سوال بردن آن دنبال این است که بگوید نظام اسلامی ناکارآمد است.

حجت الاسلام شریفی در ادامه به مقایسه کشور ایران و مصر در نحوه ارتباط با آمریکا پرداخت و عواقب این ارتباط را بازگو نمود.

وی در ادامه به مردم توصیه کرد که به شعارها توجه کنید چرا که بعضی کاندیداها شعارهایی می دهند که امکان پذیر نیست چرا که وظیفه رییس جمهور اجرای دستورات مجلس است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله به سخنان مقام معظم رهبری اشاره نمود و گفت حماسه سیاسی از دیدگاه رهبر یک چیز غیرقابل تصور برای دشمن است.

وی در پایان ضمن اشاره به ناکامی های دشمن در طول سال های اخیر به بیان ویژگی های یک رییس جمهور کارآمد از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت.

پس از پایان سخنرانی، مراسم عزاداری نیز برگزار شد.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: