پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۵۳:۵۳
کد خبر: ۸۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶

«تن‌تن و سندباد» در کمتر از یک هفته تجدید چاپ شد

رمان «تن‌تن و سندباد» به قلم محمدمیرکیانی که هفته گذشته از یادداشت رهبر انقلاب بر آن رونمایی شد در کمتر از یک هفته به چاپ سیزدهم رسید.

 

به گزارش بسیج جامعه پزشکی به نقل از فارس ، رمان «تن‌تن و سند‌باد» به قلم محمد میرکیانی کتابی استراتژیک در حوزه‌ ادبیات نوجوان است که هدف نویسنده از خلق چنین داستانی پرداخت استعاری و غیر مستقیم به مسئله‌ تهاجم فرهنگی غرب به شرق است، جالب آنکه در ابتدای دهه‌ هفتاد، مسئله‌ تهاجم فرهنگی امری واضح و قابل روئیت برای همگان نبود و حتی علی رغم تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب، این امر برای طیف وسیعی از دست‌اندرکاران و مسئولان گنگ و نامفهوم بود.

 

موضوع اصلی کتاب، توجه به هویت شرق در مقابل تهاجم غربی است که مورد نظر و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و تقریظی بر آن نگاشته‌اند که روز 18 مرداد 95 در مراسم دومین پاسداشت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی از این یادداشت رونمایی شد. این یادداشت رهبری گویای اشاعه فرهنگ مطالعه‌ کتاب‌های مفید است.

 

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب «تن‌تن و سند‌باد» نوشته‌ محمد میرکیانی را در نوبت چاپ سیزدهم و قیمت 10000تومان وارد بازار کتاب کرد.

 

برای تهیه‌ی این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب فروشی‌های سراسر کشور می‌توانید جهت خرید اینترنتی، به سایت این موسسه مراجعه و یا با دفتر مرکزی انتشارات به شماره 66404410 تماس حاصل نمایید.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: