جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۵۱:۰۳
کد خبر: ۸۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری خبر داد :
مسعود تمدن از بسیجیان مخترع و فعال در مرکز رشد در برنامه شیدایی شبکه دو سیما حضور یافت


به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری ، مسعود تمدن از بسیجیان فعال در حوزه اختراعات و همچنین از افراد فعال در مراکز رشد است که چندین سال است به صورت مداوم و پیوسته در این حوزه با سازمان بسیج ، علمی ، پژوهشی و فناوری فارس در حال همکاری است و هم اکنون مسئولیت مرکز رشد خلاقیت و فناوری شهدای هسته ای سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس را بر عهده دارد .
مسعود تمدن با توجه به فعالیت های چشمگیر و درخور توجهش با دعوت صدا و سیما در برنامه شیدایی که هفته گذشته بر روی آنتن رفت حضور یافت ، علاوه بر این ایشان در برنامه ها شبکه نسیم نیز حضور یافته و به اختراعات مهم خود نیز در این برنامه ها اشاره ای نموده است ،
او چندی پیش مدال طلای اختراعات که در کشور کره جنوبی برگزار شد را کسب و آن را تقدیم آستان مقدس حضرت شاهچراغ کرد.

تمدن در این دیدار زنده تلویزیونی با بیان اینکه تاکنون 30 اختراع را به ثبت رسانده است گفت: از کودکی به الکترونیک و نوآوری در این زمینه علاقه داشتم، بسیاری از دستگاه‌های الکتریکی خانه‌مان را باز می‌کردم و وقتی نمی‌توانستم سر هم کنم در جایی مخفی می‌کردم.

وی ادامه داد: دو مدال مسابقات جهانی اختراعات را به حرم مطهر شاهچراغ تقدیم کرده‌ام و به این مسئله افتخار می‌کنم، همه اعضای خانواده ما خادم این امامزاده واجب‌التعظیم هستند و من هم نذر داشتم که اگر موفق به کسب جایزه شوم، آنها را تقدیم ایشان کنم.

تمدن با اشاره به فداکاری مدافعان حرم در دفاع از مکتب اهل بیت(ع) عنوان کرد: کاری که من انجام دادم در مقابل اقدام آنها هیچ است.

این نخبه جوان بسیج فعال و مسئول مرکز رشد خلاقیت و فناوری شهدای هسته ای سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس  با بیان اینکه علم می‌تواند مفید یا مضر واقع شود گفت: وقتی توسل و اعتقاد وجود داشته باشد، علم به ابزاری برای نجات انسان‌ها تبدیل می‌شود؛ توسل می‌تواند ناامیدی‌ها را به امید تبدیل کرده و عملکرد بهتری را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: پیشنهادات زیادی از کشورهای خارجی برای مهاجرت داشتم ولی همواره سعی کرده‌ام به فرمایش رهبر معظم انقلاب عمل کرده و برای کشورم نقش‌آفرین باشم.

تمدن خاطرنشان کرد: زمانی کسب مدال‌ و اختراع برایم ارزشمند است که بتوانم از این طریق برای جمعی از جوانان کشورم اشتغال‌زایی کنم و قدمی برای کشورم برداشته‌ام.

در انتهای این بخش، تندیش شیدایی به مسعود تمدن اهدا شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: