جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۷:۳۴
کد خبر: ۸۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
مسعود تمدن خبر داد :
مسئول مرکز رشد خلاقیت و فناوری شهدای هسته ای سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس از استقبال بازار از دستگاه تقویت استارات خبر داد .

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری فارس در گفتگو با مسعود تمدن مسئول مرکز رشد خلاقیت و فناوری شهدای هسته ای سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس دستگاه تقویت استارت با شماره ثبت 87570 در تاریخ ششم دی ماه سال قبل به ثبت رسیده است .
تمدن اظهار داشت این محصول در نیم اول سال 1393 نیز به صورت آزمایشی و به صورت نیمه صنعتی ساخته شده بود که در نیمه دوم سال 1393 به تولید انبوه رسید اما تارخ ثبت آن به سال 94 بر می گردد .
تمدن در ادامه گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی استان فارس خاطر نشان کرد :  چون این محصول دارای قیمت خیلی مناسب وکیفیت بسیار بالا و به صورت سوکت فابریک وضد آب و دارای ضمانت تعویض می باشد و همچنین به دلیل کارکرد مطلوب و قابل قبول ان توسط مردم و استاد کاران مربوطه ، مورد استقبال الکترو باطری سازها و لوازم یدکی ها قرار گرفته است .
مسئول رشد خلاقیت و فناوری شهدای هسته ای سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس در پایان اشاره کرد :در حال حاضر این محصول دراکثر فروشگاههای مرتبط در کشور به فروش می رسد تا حدی که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول  این محصول به کشور عراق هم صادر گردیده است .
نام:
ایمیل:
* نظر: