جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۴۴:۱۱
کد خبر: ۸۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
توسط اردوی جهادی بسیج دانشجویی فیروزآباد صورت گرفت :
اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان فیروزآباد در روستاهای دادنجان، چنارسوخته و ساختمان رئیسی با برگزاری کارگاه آموزشی مشاغل خانگی در مناطق محروم برگزار شد.

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری فارس به نقل از خبرگزاری فارس ، 120 دانشجوی جهادگر بسیجی از دانشگاه‌های فیروزآباد در قالب سه گروه در روستاهای دادنجان، چنارسوخته و ساختمان رئیسی به فعالیت پرداختند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فیروزآباد بعدازظهر امروز در حاشیه این برنامه با اشاره به 10 ویژگی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مطرح‌شده از سوی مقام معظم رهبری و ویژگی‌های مردم‌محوری و تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه‌های جهادی شهید شهریاری و شهید مقدسی متشکل از 80 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه‌های فیروزآباد اقدام به برگزاری کارگاه آموزش مشاغل خانگی کرد.

مجتبی تدینی افزود: جهادگران در این کارگاه مهارت‌های چرم‌دوزی، پته‌دوزی، مهره‌دوزی، گل‌های کریستالی، هویه‌کاری، قلاب‌دوزی، ربان‌دوزی و ساخت جعبه هدیه را آموزش دادند و در راستای عرضه و فروش محصولات، نشست‌هایی با حضور شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها برگزار شد که در طول دوره نمایشگاهی از محصولات نیز در محل آموزش دایر بود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فیروزآباد با تأکید بر فعالیت‌های فرهنگی گفت: دانشجویان جهادگر دانشگاه‌های فیروزآباد با تشکیل حلقه‌های اتحادی اقدام به ارائه مشاوره مذهبی در مناطق هدف کردند.

تدینی اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا، تبیین سیره شهدا در راستای شناساندن شهدای منطقه به نوجوانان، برگزاری مسابقات ورزشی و آموزش احکام از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی بسیج دانشجویی فیروزآباد بود.

وی با اشاره به حضور 40 دانشجوی برادر از دانشگاه‌های شهرستان فیروزآباد در اردوی جهادی بیان داشت: این افراد در قالب گروه جهادی شهید ساسانی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی فعالیت داشتند که اجرای گچ‌خاک داخل مسجد، آموزش رایانه و تهیه نشریه ازجمله این فعالیت‌ها هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: