کد خبر: ۸۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
فرمانده جدید سپاه فجر استان فارس
رمانده سپاه فجر استان فارس دلیل حضور خود در استان فارس را بنا بر مصلحت عنوان کرد.سردار سید هاشم غیاثی در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به قرار گرفتن در دهه کرامت اظهار داشت: برای ورود در این عرصه به اهل بیت (ع) متوسل شدم.


فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: همزمانی شروع فعالیتم را با دهه کرامت به فال نیک گرفته و امیدوارم بتوانم به بهترین نحو به مردم فارس خدمت کنم.

غیاثی تصریح کرد: در ماه ذی‌القعده ماهی که متعلق به امام رضا (ع) است قرار داریم و باید ایشان را الگوی خود قرار دهیم، به ویژه مبارزه‌ای که در برابر انحرافات داشتند.

وی به کارنامه فعالیت خود در سپاه خراسان رضوی و جنوبی اشاره و عنوان کرد: من از استانی می‌آیم که رتبه سی‌ام محرومیت را دارد اما از لحاظ فرهنگی بسیار برجسته است و بستر بسیار مناسبی برای فعالیت است.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: بنا بر تشخیص و مصلحت به استان فارس آمدم و امیدوارم که بتوانم در این استان فعالیت‌ها را به خوبی انجام دهم و خدمتگزار خوبی برای مردم باشم.

وی با اشاره به حضور پرشور در این مراسم و علاقه مردم به سردار غیب‌پرور بیان کرد: امیدوارم راهنمایی ایشان شامل حالم شود و خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و اگر روزی چنین مراسمی برای من گرفته شد به همین میزان از کارم رضایت داشته باشند.

سردار غیاثی تاکید کرد: مقام معظم رهبری همیشه فعالیت‌های سپاه و بسیج را مورد تایید قرار داده و این افتخاری برای ماست و باید بر اساس تحلیل در جاهایی که نیاز به حضور بسیج و سپاه است حضور یابیم.

علی القاصی‌مهر نیز در این آئین با تشکر از زحمات سردار غیب‌پرور گفت: امام فرمودند ای کاش من هم پاسدار بودم و این یعنی پاسدار کسی است که پاسدار دین خداست و می‌خواهد از تمام ارزش‌ها و آنچه محصول دین خداست محافظت کند.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: در تمام فرودهایی که این سال‌ها در کشور به وجود آمده سپاه مانند یک دژ مستحکم از نظام محافظت کرده است.

القاصی‌مهر اظهار داشت: سپاه نظامی نیست بلکه ظرفیتی عظیم در تمام بخش‌های عقیدتی، فرهنگی و تربیتی است که باید با توجه به وظایف دینی و شرعی از خون شهدا محافظت کند.

وی با اشاره به فتنه‌های اخیر عنوان کرد: آسیب‌هایی که تاکنون نظام را تهدید کرده متفاوت بوده و ابزار مورد استفاده نیز متفاوت بوده است و ما باید قدر بدانیم که سپاه و بسیج با عمل به تکلیف و روحیه انقلابی و جهادی آنها را خنثی کرده و امروز نیز در مرزهای ما در خارج از کشور در حال محافظت از مردم و نظام است.

رئیس کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: به نمایندگی از شورای تامین از زحمات ارزنده سردار غیب‌پرور تشکر کرده و ضمن خیر مقدم به سردار غیاثی، در زمینه حمایت همه‌جانبه برای ایجاد نظم و امنیت و همکاری با ایشان اعلام آمادگی می‌کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: