پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۵۶:۴۸
کد خبر: ۸۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
جهرم
رئیس دانشگاه آزاد جهرم گفت: اولویت دانشگاه آزاد این شهرستان بالا بردن سطح کیفیت آموزش و ایجاد منابع مالی پایدار است.

به گزارش به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس ، از جهرم، سید کوروش سرورزاده عصر امروز در یک نشست خبری که در ساختمان اداری این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی را می‌توان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی در بعد علمی عنوان کرد که با بیش از 3 میلیون فارغ‌التحصیل در رشته‌های مختلف نقش مهمی در بنیه علمی کشور ایفا کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم اولویت این واحد دانشگاهی را بالا بردن کیفیت آموزش و ایجاد منابع مالی پایدار عنوان کرد و بیان داشت: دانشگاه آزاد جهرم امروز در زمینی به وسعت 187 هکتار با فضاهای مناسب آموزشی، اداری، آزمایشگاهی و رفاهی در حال فعالیت است و هیچ کمبود کمیتی در زمینه توسعه آن وجود ندارد و الویت ما چیزی جز بالا بردن سطح کیفیت آموزش در این واحد نیست.

وی وجود 72 عضو هیات‌علمی در این مرکز دانشگاهی را یک نقطه عطف دانست و گفت: از این تعداد عضو هیات‌علمی 50 نفر دارای مدرک دکترای تخصصی هستند که در بالا بردن سطح آموزش و علم ما را یاری می‌کنند.

سرورزاده وجود 22 رشته کارشناسی ارشد و 9 رشته در مقطع دکترا در دانشگاه آزاد جهرم را نشان از پیشتاز بودن این واحد در میان دیگر واحدهای این استان عنوان کرد و اظهار داشت: دانشگاه آزاد جهرم امسال در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای متقاضیان تخفیف‌های مناسبی در نظر گرفته است که همشهریان و هم‌استانی‌های ما می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

این مقام مسؤول دومین الویت خود در اداره دانشگاه آزاد جهرم را نیز کسب درآمدهای پایدار بیان داشت و گفت: امروز با رقابتی شدن بحث آموزش در کشور دانشگاه‌هایی مانند آزاد که از منابع مالی دولتی استفاده نمی‌کنند به‌یقین باید سعی در ایجاد منابع پایدار مالی داشته باشند تا بتوانند به‌خوبی یک واحد علمی را سرزنده اداره کنند.

وی به کشت گیاهان دارویی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و به وجود آوردن منابع مالی پایدار برای دانشگاه آزاد جهرم اشاره کرد و بیان داشت: در حال مطالعه طرح کشت گیاهان دارویی در این دانشگاه هستیم تا بتوانیم در کنار تحقیقات علمی درآمدی پایدار نصیب آن کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: