گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
بسیج دانش آموزی زیر مجموعه ای از نهاد مقدس بسیج می باشد، و این نهاد مقدس که از یادگاران امام (ره) می باشد مانند شجره طیبه ای است که دانش آموزان ما که آیندگان این کشور را تشکیل میدهند باید بیشتر از گذشته از ثمره آن بهره ببرند و اگر کسانی فکر کنند می توانند این نهال مقدس را تضعیف کنند این آرزو را به گور خواهند برد.

بیانیه امام جمعه موقت مرودشت:

یکی از جدید ترین توطئه های دشمنان حذف بسیج دانش اموزی با حاکمیت سازمان ملل است. در روزهای سخت مبارزه وجنگ ونبرد حق علیه باطل همین دانش اموزان وبسیجیان رزمنده ای بودند که با رشادت ها ودلاورمردی های خود این انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده وبا خون شهیدان آن را بیمه نمودند.

هر کجا که بسیج وسپاه ونیرو های مسلح ما وجود داشته باشند در انجا انقلاب ما دارای امنیت وضمانت کامل می باشدو جوانان بسیجی امروزه در دنیا حرف اول را زده وحذف انان در عرصه های مختلف توسط یک عده از منافقان ومستکبران ظلم نابخردانه به راه امام راحل عظیم الشان ومنویات مقام معظم رهبری وخون پاک شهیدان انقلاب اسلامی قلمداد می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین کلانتری امام جمعه موقت مرودشت5 شهرویور95

پیام امام جمعه جویم:

بسمه تعالی

حمایت از شجره طیبه بسیج خاصه بسیج دانش آموزی در همه برهه ها لازم و ضروریست. به ویژه امروز که مشاهده می شود گروه ها و افرادی همسو با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ، آن را آماج اهداف شومشان قرار داده اند. البته باید بدانند که اینگونه اقدامات خللی در اراده پولادین بسیج و عزیزان بسیجی نخواهد داشت و همانگونه که رهبری معظم میفرمایند برای دشمنان، بسیج بیم آفرین خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی امام جمعه جویم 5شهریور 95

پیام امام جمعه موقت شیبکوه :

حقوق بشر چیزی تصویب کرده،حقوق کودک؛ برای حفظ حقوق کودک باید کودکان در امور مسائل نظامی شرکت نداشته باشند بعضی از دولتی ها این را لایحه کردند به مجلس دادند که در صحن علنی مجلس مطرح شود که جوانان و نوجوانان دانش آموز در بسیج دانش آموزی شرکت نداشته باشند.

آقای محترم ، دولتمردان ،مجلسی ها؛ سازمان حقوق بشر تا حالا چه خدمتی کرده به بشریت تا که این یکی باشد.

شما ببینید این همه جمعیت دریمن محاصره است یک ملت در محاصره است یک ملت زیر چکمه های آ ل سعود وزیر تیر وتوپ وموشک آل سعود کشته می شوند وازبین میروند در سوریه مردم بیگناه و غیر نظامی وکودکان کشته می شوندشما حقوق بشر چکار کردید؟ اما اگر در مملکتمان یک نفر به خاطر جرمی که انجام داده مثل داعش که خیانت کرده ومثل منافقین که در این مملکت سر بریدندوقتل عام کردند دارند از آنها حمایت میکنند آنها بشر نبودند ؟ فقط اینکه لایحه بدهند که دانش آموزها در مسایل نظامی شرکت نکنند بسیج دانش آموزی، ارزشی که در آموزش وپرورش هست از بین ببرند شما دانش آموزانی که به درجه شهادت رسیدند واز این انقلاب حمایت کردند مثل حسین فهمیده ها ،آیا یادتان رفته؟ حسین فهمیده ها اینها که عکسشان در مدارس وجود دارد رفتند از حیثیت این کشور دفاع کردند از اسلام وانقلاب دفاع کردند. امروز ما در مملکتی زندگی می کنیم که امنیتش زبانزد همه دنیاست با وجودی که اطرافش دشمنان برنامه ریزی کردند ومسلحانه ایستادند که به هر حال بتوانند رخنه ای پیدا کنند و وارد کشور شوند مگر همین چند وقت پیش در کرمانشاه ندیدید که داعشی را به هلاکت رساندند؟

بسیج دانش آموزی را در آموزش وپرورش حذف کنید؟ لایحه دهید! البته شورای نگهبان مثل کوه ایستاده ونمی گذارد یک لایحه غیر اسلامی ومخالف نظام اسلامی تصویب شود.

ما از مردم میخواهیم که از مجلس بخواهند که نگذارند یک لایحه ننگین در مجلس شورای اسلامی تصویب شود.

حجت الاسلام و المسلمین قنبری امام جمعه موقت شیبکوه 5 شهریور95

پیام سریع و قاطع امام جمعه خنج:

بسیج دانش آموزی که یکی از اقشار بسیج می باشد، جزء مردم بوده و خدمات زیادی انجام داده است و کسی حق ندارد به آن بی احترامی و توهین کند. بسیج یک نیروی تربیتی بوده که نمود آن نیز برگزاری شجره طیبه صالحین است. هم اکنون بسبج را به عنوان یک نیروی تربیتی می شناسند و نیازی به محدودکردن آن نیست. از مجلس و مسئولین استدعا داریم که وقت مجلس را صرف این موضوعات نکنند، چرا که حل مشکلات اقتصادی مردم خیلی مهم تر است.


پیام امام جمعه زرقان:

بسیج دانش آموزی نهادی ضروری و تاکنون نتایج و برکات فراوان برای کشور و انقلاب داشته هست.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی امام جمعه زرقان 5 شهریور 95

پیام امام جمعه پاسارگاد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یریدون ان یطفؤا نور الله بافواههم و یابی الله الا ان یتم نوره و لوکره الکافرون:

)می خواهند نور خدا را با دهانهایشان خاموش کنند وخداونددست بر نمی دارد جز تا وقتی که نور خود را تمام و کامل کند، اگر چه کافران کراهت داشته باشند(

بسیج دانش آموزی زیر مجموعه ای از نهاد مقدس بسیج می باشد، و این نهاد مقدس که از یادگاران امام (ره) می باشد مانند شجره طیبه ای است که دانش آموزان ما که آیندگان این کشور را تشکیل میدهند باید بیشتر از گذشته از ثمره آن بهره ببرند و اگر کسانی فکر کنند می توانند این نهال مقدس را تضعیف کنند این آرزو را به گور خواهند برد.

چراغی را که ایزد بر فروزد

هر آن کس پف کند ریشش(نه،نه) ریشه اش بسوزد

حجت الاسلام و المسلمین عزیزی 5 شهریور95

بیانیه امام جمعه علامرودشت:

الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل اختیاری کنوانسیون حقوق کودک در موردبکارگیری کودکان در منازعه مسلحانه نقشه خطرناکی است که مطرح گردیده که انشاء الله به همت مجلس، شورای نگهبان و بسیجیان رد خواهد شد.
اولین بار نیست که با این شجره طیبه مخالفت میشود افزود : بعضی از افراد فریب خورده داخلی و دشمنان خارجی در صدد ضربه زدن به ارزش های انقلاب و بسیج هستند ،نیروها بیدارند و موضع گیری های قاطع میتواند دشمن را متزلزل کند. من این حرکت شما را ارج مینهم و نظر خود را محکوم کردن این الحاق و ماهیت آن را مخالفت با اهداف نظام و انقلاب میدانم.

بیانیه امام جمعه فسا:
بسیج دانش آموزی ضرورت افکار ناپذیر جامعه هاست واگر جایی صحبت از حذف بسیج دانش آموزی به میان آید این حرف حرف دشمن است وبنده یکی از مخالفان این برنامه ها می باشم بسیج خدمات گوناگونی درنقاط مختلف ارائه می نماید از جمله برنامه های بسیج سازندگی که در رفع محرومیت وسازندگی کشور تلاش می نماید.
امام از بسیج تعبیر کرده به شجره طیبه این شجره طیبه ایکه «اصلها ثابت وفرع ها فی السماء* توتی اکلها کل حین باذن ربها» این درخت پاک همیشه بإذن خدا ثمر میدهد.

بسیج شجره طیبه است به فرموده امام وهمیشه باید ثمر دهد .الان بخش بزرگی از کارهای فرهنگی به عهده بسیج است ودر همه اقشار بسیج ،به همه توان بخشی از کارهای سازندگی مربوط به بسیج است وهمچنین در بقیه شئوناتی که مردم نیاز به حضور بسیج دارند الحمدلله بسیج در صحنه حاضر[می باشد] لذا اگر حرفی زده میشود مبنی برحذف بسیج دانش زآموزی این حرف حرف دشمن است وحتما باید در مقابلش بایستم و با تمام توان باید از بسیج دانش آموزی ان شاءالله حمایت کنیم وبنده یکی از افراد و مدافع بسیج خواهم بود به فضل الهی.


انتهای پیام: 224224.4


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: