شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۵:۵۷
کد خبر: ۹۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز
سرپرست مركز علمي كاربردي جهاددانشگاهي شيراز گفت: لازمه عملياتي شدن اقتصاد مقاومتي در تمام ابعاد، مهارت آموزی و کارآفرینی است.

 به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس  به نقل از خبرگزاری ایسنا ، : رشته‌هاي كارداني فني مركز علمي كاربردي جهاددانشگاهي شيراز شامل؛ ابزار دقیق، برق با گرايش تاسیسات الکتریکی ساختمان، سیستم‌های کامپیوتری، برنامه‌سازی کامپیوتري (اينترنت IT) و حسابداری(حسابرسی) و مترجمی زبان انگلیسی و نیز رشته‌های مهندسی (کاردانی به کارشناسی) شامل؛ اينترنت(IT)، خدمات رایانه‌ای در شهرداری، الکترونیک صنعتی، سخت افزار و شبکه‌های کامپیوتری دانشجو مي‌پذيرد.

وي با بيان اينكه علاقه‌مندان بايد براي ثبت‌نام در مركز علمي كاربردي جهاددانشگاهي شيراز به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشاني  www.sanjesh.org  مراجعه كنند، گفت: ثبت‌نام علاقه‌مندان از هفتم شهريورماه آغاز شده است و تا 13 شهريور ماه نيز ادامه خواهد داشت.

مقصودي گفت: تمام داوطلبان شركت كننده در آزمون سراسري كنكور كه داراي شرايط عمومي و اختصاصي مد نظر هستند، قادر به ثبت‌نام در رشته‌هاي مركز علمي كاربردي جهاددانشگاهي شيراز نیزخواهند بود.

وی با ارائه اين توضیح كه  ثبت‌نام متقاضيان دوره‌های کارشناسی بعد از ثبت‌نام متقاضيان دوره‌های کاردانی شروع مي‌شود، گفت: داوطلب متقاضی باید به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه كرده و پس از دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام و مطالعه كامل آن، از طريق همان سايت كارت اعتباري اخذ و مراحل ثبت‌نام را كامل كند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز در ادامه فلسفه وجودی جهاد دانشگاهی را مدیریت جهادی دانست و با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، گفت: لازمه عملياتي شدن اقتصاد مقاومتي در تمام ابعاد، مهارت آموزی و کارآفرینی است.

مقصودی در بیان مزایای ثبت نام دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز به سابقه 18 ساله این مرکز اشاره و اضافه کرد: این مرکزفعالیت آموزشی خود را با پذیرش دانشجو از سال 1377 در دوره كاردانی آغاز كرد و از شروع کار تاکنون همواره از بهترین و کارآمدترین مدرسان استفاده کرده و به لحاظ جغرافیایی نیز در بهترین نقطه شهر قرار دارد.

وی از پيش‌بيني تخفيف‌هايي برای دانشجویان مركز علمي كابردي جهاددانشگاهي براي استفاده از خدمات تخصصی پزشکی ارائه شده اين نهاد، شامل آزمایشگاه تشخیص طبی، آزمایشگاه ژنتیک، مرکز مشاوره روانشناسی و ژنتیک و نیز تخفیف در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت شامل رشته‌های زبان‌های خارجی، کنکور، تربیت مربی کودک، نسخه خوانی، گوهرشناسی و گوهر تراشی و طراحی جواهرات به میزان 20 درصد خبر داد.

بنا بر گفته سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز، این مرکز همچنین براي دانشجویان ممتاز خود تا 50 درصد تخفیف در هزينه‌هاي تحصيلي پيش‌بيني و اعمال مي‌كند.

سرپرست مركز علمي كاربردي جهاددانشگاهي شيراز همچنين گفت: از مزیت‌های ثبت نام در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهي، شهریه پائین این مرکز آموزش‌عالی در مقایسه با سایر مراکز آموزشی غیر انتفاعی است، ضمن اینکه دانشجویان می‌توانند شهریه خود را در دو الی سه قسط پرداخت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: