جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۴۳:۰۸
کد خبر: ۹۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
در برنامه پر مخاطب شب پارسی صورت گرفت :
در ادامه برنامه های قبل در خصوص معرفی مخترعین سازمان بسیج علمی، دیشب از سه غرفه اقتصاد مقاومتی ، غرفه بخش مکانیک و غرفه شیمی رو نمایی شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، برنامه شب پارسی دیشب نیز با حضور جانشین سازمان بسیج علمی استان فارس و سه نفر از مخترعین این سازمان در قسمت های مختلف بر روی آنتن رفت .

در برنامه دیشب که به صورت مستقیم از شبکه استانی پخش می شد از سه غرفه که به معرفی اختراعات مخترعین سازمان بسیج علمی در بخش های مختلف می پرداخت رونمایی شد .

در اولین غرفه مخترع بسیجی محمد رضا رنجبر مسئول بخش مکانیک مرکز رشد سازمان بسیج علمی استان اختراعات کاربردی خود با نام المک گازی یکپارچه و المک بارکدخوان اسکنر و الکتروفیوژن را معرفی کرد . ضمنا نامبرده عنوان مخترع برتر کشوری در سال 92 را کسب کرده است .

دومین غرفه دیشب در برنامه شب پارسی به معرفی دستگاه تقویت استارت می پرداخت که مسئولیت این غرفه بر عهده مسعود تمدن مسئول مرکز رشد شهدای هسته ای سازمان بسیج علمی بود .مسعود تمدن مخترع پرکار سازمان بسیج علمی در ماه گذشته نیز در شبکه دو سیما و شبکه نسیم حضور یافته بود .

سومین غرفه دیشب که توسط بسیجی مخترع محمد حسین غریب اداره می شد محصولات مرکز رشد بخش شیمی سازمان بسیج علمی را معرفی کرد . اسپری لاسیک ، اسپری داشبورد ، شامپو واکس ، کارواش بدون آب از جمله اختراعاتی بود که در این غرفه به عموم مردم معرفی شد .

ضمنا محمد حسین غریب مقام های طلای جهانی روسیه ، طالی نیجریه ، نقره سوئد و مدرک دیپلم روسیه را در پرونده دارد .

امشب نیز سه نفر دیگر از مخترعین سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس در این برنامه شرکت می کنند و به معرفی اختراعات خود می پردازند .

نام:
ایمیل:
* نظر: