گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴
در آئینی با حضور مسؤولان محلی بانوان قهرمان بسیجی ،مسابقات کشوری کاراته‌کا بیرم لارستان مورد استقبال قرار گرفتند.
عصر امروز در آیینی 6 ورزشکاربسیجی بیرمی که موفق به کسب عناوین برتر مسابقات کاراته‌کای بانوان کشور شده بودند، در کنار امامزاده سید عفیف‌الدین (ع) با حضور امام‌جمعه شهر بیرم، بخشدار و دیگر مسؤولان و خانواده ورزشکاران وارد این شهر شدند.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در بیرم : مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک «بیاکورن‌کای‌کان» به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها 12 تیم از استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، لرستان، کردستان، خراسان رضوی، مازندران، تهران، قم، البرز، فارس و مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد شرکت داشتند.

بانوان کاراته‌کا در این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در دو بخش کاتا و کمیته به مصاف یکدیگر رفتند که پنج کاراته‌کا از بخش بیرم لارستان به همراه تیم منتخب استان فارس در این مسابقات حضور یافت.

در پایان این مسابقات، سه نفر از این ورزشکاران توانستند 6 مدال رنگارنگ و لوح یادبود حکم قهرمانی از طرف فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران را دریافت کنند.

رتبه‌های کسب‌شده در استایل کمیته، شامل فاطمه بیرمی در وزن -25 طلا، نفیسه عبدالهی وزن+30 طلا، دایانا رحیمی در وزن -20 نقره و رتبه‌های کسب‌شده در استایل کاتا، فاطمه بیرمی در وزن -25 نقره، نفیسه عبدالهی وزن+30 برنز، دایانا رحیمی در وزن -20 نقره بوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: