جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۴۸:۵۳
کد خبر: ۹۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
گفتگو با محمد سادات شریفی :
محمد سادات شریفی از مخترعین جوان سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس و مسئول علمی ناحیه بقیه الله است که دیشب در برنامه شب پارسی حضور یافت .

به گزارش سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری محمد سادات شریفی در گفتگوی خود با خبرنگار این سازمان در خصوص برنامه تلویزیونی شب پارسی که دیشب به صورت زنده از شبکه استانی پخش شد اظهار داشت : در برنامه دیشب اختراعات در زمینه اسب بازی های هوشمند و مدرن آموزشی در حیطه علوم نوین که با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج علمی ، پژوهش و فناوری استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ساخته شده است ارائه داده شد .

مسئول علمی ناحیه بقیه الله در ادامه ضمن تأکید بر لزوم حضور در عرصه های اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی بیان کرد : در غرفه ای که دیشب از شبکه استانی پخش شد 7 محصول تجاری سازی شده ارائه شده بود که در هفت استان کشور در حال فروش است .

سادات شریفی با بیان اینکه کلیه اسباب بازی های فکری ساخته شده توسط ایشان مجوزهای ثبت شورای نظارت بر اسباب بازی کل کشور را کسب کرده است و هم اکنون نیز زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال فعالیت است افزود : از 7 محصول تجاری سازی شده 2 محصول مربوط به کتاب و فیلم ها آموزشی می باشد که این دو محصول نیز زیر نظر وزارت ارشاد ثبت شده و مجوز چاپ و تکثر آن نیز صادر شده است .

سادات شریفی در خصوص دیگر محصولات خاطر نشان کرد : اسباب بازی های 20 روبو مدل bdr1022  ، روبو مدل سحاب ( برگرفته از نام سومین حرم اهل بیت ) ، روبو برد که اولین بازی فکری به سبک راباتیک می باشد و روبو گجت جزء سایر محصولات می باشد .


نام:
ایمیل:
* نظر: