کد خبر: ۹۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
سردار جزایری
به گزارش تنویر ،
 سردارسرتیپ سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در  حاشیه مراسم ختم همسر سرلشکر صالحی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آتش بس سوریه و اینکه چقدر امکان موفقیت آن وجود دارد، عنوان داشت: آمریکا و تروریست‌ها غیرقابل اعتمادند و در موضوع آتش بس نمی‌توان به آن‌ها اطمینان کرد.

وی افزود: همه باید در جهت توقف خونریزی‌ها توقف کنیم همه باید تلاش کنیم که آتش بسی که با مقدماتی فراهم شده، منجر به اثرات خیر شود.

معاون ستاد کل نیرهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: باز هم تأکید می‌کنم که در موضوع آتش بس نمی‌توان به ترویست‌ها اعتماد کرد.

جزایری همچنین پیرامون اینکه برخی تضعیف نیروی نظامی کشور را منشا پیشرفت علمی می‌دانند، گفت: تجربه دفاع مقدس و اتفاقاتی که طی 37 سال گذشته، افتاده حاکی از آن است که کشور ما دشمنان شروری دارد که لازمه مقابله با آنان نیز قدرتمند بودن است.

وی افزود: یکی از ابزار قدرت در هر کشوری، قدرت و اقتدار نظامی و تسلیحاتی است که خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران از این عامل تاکنون به خوبی استفاده کرده و بهره‌برداری‌های لازم را به عمل آورده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: همانطور که در گذشته ما یک روند موفقی را در این حوزه آغاز کردیم، در آینده نیز روند توفیقات ما در این زمینه قطعاً بیشتر خواهد شد.

سردار جزایری در پایان گفت: مساله توسعه و پیشرفت باید در همه عرصه‌ها به قدرت خود باقی باشد به خصوص در عرصه نظامی و دفاعی نیز این اتفاق نیز باید در اوج خود رخ دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: