گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی لامرد
طرح هجرت 3، طرحی ضربتی و جهادی است که برای انجام امورات عقب افتاده و زمین مانده مدارس بسیار مفید و مؤثر است و نقش تعیین کننده ای در ایام تابستان می تواند داشته باشد.
به همت بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت رقیه(س) و امام صادق(ع)، طرح هجرت 3 که از اواخر تیرماه سال جاری در سطح مدارس شهرستان لامرد شروع شده بود به پایان رسید.
در این طرح ، جمعی از دانش آموزان پسر و دختربا گرایش های گرافیک و هنر های تجسمی، عمران، صنایع فلز، برق و... به مدت 40 روز به زیباسازی ، مرمت و بهسازی مدارس شهر لامرد پرداختند. طرحی که به قول مدیران، طرحی ضربتی ! و جهادی و بسیار مؤثر جهت انجام امورات عقب افتاده مدارس است.
پای صحبت مدیر دبستان غیر انتفاعی سما که تابستان امسال میزبان دانش آموزان طرح هجرت بوده اند می نشینیم.
* آقای دلاویز لطفاً نظرتون راجع به طرح هجرت 3 و فعالیت های دانش آموزان در تابستان را بفرمائید.
- از آنجا که سال اول فعالیت این دبستان هست و فضای آموزشی که در اختیار ما قرار گرفت متناسب با دانش اموزان ابتدایی نبود تصمیم بر زیباسازی و مرمت مدرسه داشتیم اما حضور دانش آموزان در قالب طرح هجرت3 بود که انگیزه ما را دو چندان کرد.
ضمن اینکه زمان اندکی در اختیارمان بود ولی با همت و پشتکار دانش آموزان و مسئول بسیج دانش آموزی دست به کار شدیم و خیلی زود چهره آموزشگاه را توانستیم تغییر دهیم.
 طرح هجرت 3، طرحی ضربتی و جهادی است که برای انجام امورات عقب افتاده و زمین مانده مدارس بسیار مفید و مؤثر است و نقش تعیین کننده ای در ایام تابستان می تواند داشته باشد.
از مزایای این طرح این است که اولاً دانش آموزان اوقات فراغت تابستان خود را به شکل بهینه و مناسب پر می کنند و دوماً هزینه های مالی مدارس کاهش چشمگیری می یابد و سوماً در زمان کم ، کارهای بزرگ انجام می گیرد.
قدردان زحمات بی ریا و مخلصانه تمامی دانش آموزان که با همت و روحیه جهادی مدرسه سما را زیبا نموذدند هستم.

































انتهای پیام

224224/150

نام:
ایمیل:
* نظر: