جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۰۰:۳۷
کد خبر: ۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵
گردهمایی بصیرتی شهرستانی برگزار شد
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، در آستانه نزدیک شدن به انتخابات، گردهمایی پیرامون مسائل روز و انتخابات در سالن آمفی تئاتر شهرستان داراب برگزار گردید.

در این نشست که با حضور ائمه جمعه و جماعت، هیات امناء، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مساجد ومحلات، روسای ادارات و نهاد ها و اقشار مختلف مردم همراه بود، سردار محمد رضا مهدیان فر مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در سخنانی به تبیین مسائل روز و به خصوص انتخابات پیش روی پرداختند.

سرهنگ حمید رضا طحانی فرمانده سپاه ناحیه داراب در ابتدا با اشاره به فتح خرمشهر و خلق حماسه در آن روز گفت: در روز آزاد سازی خرمشهر که روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است، اگر در عرصه حماسه سیاسی هم اهل مقاومت، ایثار، قدم برداشتن در راه خدا و تابع ولی امر مسلمین جهان در عصر حاضر باشیم پیروزی در عرصه حماسه سیاسی و اقتصادی را شاهد خواهیم بود.

سردار محمدرضا مهدیان فر رئیس سازمان بسیج مساجد ومحلات طی سخنانی اظهارداشت:ملت ما ثابت کرد که وابسته نبودن به آمریکا وقدرتهای بزرگ نه فقط موجب عقب ماندگی نیست بلکه موجب پیشرفت است .وی افزود: ماباید برنامه ریزی هدفمند برای تبدیل تهدیدها به فرصت داشته باشیم چون تحریم ها موجب شدکه نیروهای درونی وظرفیت عظیم ملت ایران فعال شودو استعدادها بروزکند وکارهای عظیمی تحقق پیداکندکه اگرتحریم نبود این اتفاق نمی افتاد.

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات در خصوص تحقق حماسه سیاسی گفت: برای ایجاد حماسه سیاسی باید از تمام ظرفیت ها به خصوص ظرفیت عظیم بسیج استفاده کنیم.

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات با اشاره به اینکه آمریکا در حال حاضر 2 میلیون و 350 هزار زندانی دارد گفت: تمدن آمریکایی دیگر مانند گذشته یک افتخار نیست و رو به  افول است چرا که نسبت زندانیان به جمعیت آن از نسبت های بزرگ در دنیا است که این یعنی یک اجتماع درهم ریخته از لحاظ مسائل اجتماعی و خلاف می باشد.این است سرنوشت کشوری که ادعای رهبری جهان را می کند.

سردار محمد رضا مهدیانفر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص واژه مردم سالاری دینی و به چالش کشیدن استکبار جهانی گفت: رهبر معظم انقلاب واژه مردم سالاری دینی را به عنوان الگوی حکومت اسلامی در یک نظامی که بر اساس قوانین الهی و بر اساس خواست مردم شکل می گیرد ارائه کردند که این در واقع به چالش کشیدن نظام لیبرالیسم سرمایه داری پوسیده غربی با محوریت آمریکا است که مغز های استکباری متوجه این چالش شده اند. بعد از این چالش طبیعی است که استکبار جهانی فشارها ، تحریم ها و تهدیدات خود را بر ما افزایش می دهد.

ایشان دربخش دیگری ازسخنان خود ادامه داد: انتخابات مظهر حماسه سیاسی واقتدار نظام جمهوری اسلامی است.حضورحداکثری مردم درپای صندوق رای باعث می شودتک تک مردم درانتخاب مدیران کشور سهیم باشند.

سردارمهدیان فر افزود: درحماسه سیاسی دومین اقدام، انتخاب فرد اصلح ودرتراز انقلاب اسلامی که بتواند دراین مقطع حساس بعنوان رئیس قوه مجریه ولایتمداری- دشمن ستیزی وتوانمندی خودرابرای حل مشکلات اقتصادی ومعیشتی مردم نشان دهد، می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: