گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
حوزه شهید فهمیده سروستان:
گروهان بسیج دانش آموزی شهرستان سروستان با رژه با اقتدار و با نوای یا حیدر در صفوف مستحکم و منظم و با شعار ایمان و قلم و شجاعت بار دیگر اقتدار خود را نشان دادند و ثابت کردند که ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حریم و حرم خواهند بود.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان:

در نخستین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس، نیروهای منتخب نظامی، انتظامی و بسیج مستقر در شهرستان سروستان با شرکت در مراسم رژه، ضمن اعلام آمادگی صد در صدی خویش در راستای فرامین فرماندهی معظم کل قوا، اقتدار و توانمندی های نظامی خویش را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم که در بعد از ظهر رو چهارشنبه سی و یکم شهریور ماه برگزار شد گروهان بسیج دانش آموزی شهرستان سروستان با رژه با اقتدار و  با نوای یا حیدر در صفوف مستحکم و منظم و با شعار ایمان و قلم و شجاعت بار دیگر اقتدار خود را نشان دادند و ثابت کردند که ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حریم و حرم خواهند بود.

در پایان هم فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی با حضور در جمع اعضای گروهان بسیج دانش آموزی ضمن تقدیر و تشکر از تمای اعضا از فرمانده محترم بسیج دانش آموزی ستواندوم پاسدار احد رضوی تقدیر و تشکر کردند.

 

انتهای پیام

کد خبر شهرستان/121/

نام:
ایمیل:
* نظر: