گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
حوزه شهید فهمیده سروستان:
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، مراسم تودیع و معارفه روئسای قدیم و جدید بزرگترین مجموعه فرهنگی-آموزشی و تربیتی سروستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان:

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید بزرگترین مجموعه فرهنگی-آموزشی و تربیتی سروستان با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس و جمعی از مسئولین و فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که روز پنجشنبه یکم مهر ماه برگزار شد آقای صدرالله رضایی به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش معرفی شد و از زحمات و فعالیت های سید نصرالله سادات رئیس سابق اداره آموزش و پروش تقدیر شد.

در این مراسم که در تالار حافظ شهرستان شروستان برگزار شد فرمانده حوزه بسیج دانش شهید فهمیده ستواندوم پاسدار احد رضوی نیز با اهدای لوحی از زحمات و همکاری های سید نصرالله سادات تقدیر و تشکر کرد.

 در ابتدای این مراسم سید نصرالله سادات،رئیس سابق اداره آموزش و پرورش سروستان در سخنانی اظهار داشت: همه موفقیت های 26 ماه حضورم در سروستان، مدیون تلاش ها و همکاری مجموعه فرهنگیان این شهرستان بوده و امیدوارم که همه معلمین گرانقدر که با بنده همکاری صمیمانه و بسیار خوبی داشتند با ریاست جدید نیز همکاری بیشتر و بهتری داشته باشند.

صدرالله رضایی،رئیس جدید آموزش و پرورش سروستان نیز در سخنان ضمن تقدیر از زحمات ریاست قبلی این اداره تاکید کرد: از همه ظرفیت های موجود در شهرستان سروستان جهت موفقیت در عرصه تعلیم و تربیت استفاده خواهم کرد و از همه همکاران فرهنگی، صاحب نظران و اندیشمندان این دیار تقاضای یاری دارم.

پایان بخش این مراسم تقدیر از خدمات سید نصرالله سادات، رئیس سابق اداره آموزش و پرورش سروستان و معرفی صدرالله رضایی به عنوان مدیر جدید این اداره بود.









انتهای پیام

کد خبر شهرستان/121/

نام:
ایمیل:
* نظر: