جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۱۶:۱۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
به مناسبت هفته دفاع مقدس آیین غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر شهدای کازرون توسط بسیج مهندسین برگزار شد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس،در این مراسم مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن گراميداشت ياد و خاطره رشادت هاي ايثارگران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار می باشد که ما بایستی ضمن ترویج و پاسداری، آن را به صورت یک فرهنگ معنوی سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

مهندس شفیعی با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت عامل عزت و افتخار ملت ایران است، خاطرنشان کرد: بدون تردید چنانچه ما از وصایا و نصایح شهدا دور شویم، محکوم به شکست و خواری خواهیم بود.

مسئول بسیج مهندسین کازرون تصریح کرد: شهدا بر اسلام خواهی و دین خواهی پافشاری کرده اند و زمانی که دیدند اسلام در خطر است، با الگو برداری از قیام اباعبداله الحسین(ع) به میدان نبرد رفتند.

مهندس شفیعی با بیان اینکه اطاعت از ولایت فقیه و حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی از نکات بسیار مهم در وصیت نامه شهدای هشت سال دفاع مقدس است که باید مورد توجه قرار دهیم، ابراز داشت: امروز دشمن به دنبال این است که تفکر ضد استکباری بسیج را با نفوذ فرهنگی درآن تغییر دهد و اعتقادات دینی و مذهبی نسل امروز را از بین ببرد، ولی مطمئن باشید که بسیجیان با بصیرت و متدین و همیشه در صحنه، هوشیار و آگاه بوده و تلاش های آنها را خنثی می نمایند.

مسئول بسیج مهندسین کازرون افزود: از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهیم با حفظ و صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های امام(ره) و شهدا، شرمنده شهدای والامقام نشویم.

لازم به ذکر است این مراسم با نثار گل، ذکر صلوات و قرائت فاتحه برای شادی روح شهدا پایان یافت.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: