آخرین اخبار
کد خبر: ۹۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
همایش فعالان اقتصاد مقاومتی اردوهای جهادی و محرومیت زدایی با حضور جمعی از مسؤولین شهری در نمازخانه سپاه ناحیه برگزار شد.
همایش بزرگ فعالان اقتصاد مقاومتی اردوهای جهادی و محرومیت زدایی در محل نمازخانه سپاه ناحیه فیروزآباد و با حضور جمعی از مسؤولین شهرستانی، فعالان اقتصاد مقاومتی و سرگروههای اردوهای جهادی برگزار شد؛ در ابتدای جلسه آیاتی از قرآن کریم تلاوت گردید و مسؤول بسیج سازندگی و فرماندهی ناحیه فیروزآباد حضور مدعوین را خیر مقدم گفتند.  پخش کلیپی از فعالیتهای بیسج سازندگی و بسیج مهندسین شهرستان در خصوص شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) برنامه بعدی بود که در دستور کار قرار گرفت.
در ادامه فرماندار محترم شهرستان جناب آقای استوار میمندی در خصوص چگونگی فعالیت در کارگاههای اقتصادی و تقویت کارگاههای نیمه فعال و فعال و ایجاد بازاریابی فروش محصولات توسط نهادهای شهرستان بخصوص اداره صنعت و معدن و پیگیری مسائل و مشکلات فعالان اقتصاد مقاومتی در زمینه برند، مجوز بهداشتی و مجوز دامپزشکی مطالبی را بیان نمود.
در پایان از طرف بسیج سازندگی، بسیج مهندسین و بسیج دانشجویی به ۲۵ نفر از فعالان اقتصاد مقاومتی و بانکی و اداراتی که در زمینه اتشتغال جوانان همکاری داشته اند، هدایایی همراه با لوح تقدیر اهدا گردید.











نام:
ایمیل:
* نظر: