گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۹۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:
برای راهپیمایی امسال که از نجف اشرف آغاز و به کربلای معلی ختم می شود در نظر داریم 40 نفر از اصحاب رسانه های مختلف استان فارس را به این سفر معنوی اعزام کنیم.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس، میلاد امیری نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: نخستین کاروان اصحاب رسانه برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از استان فارس به کربلای معلی اعزام خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: تکریم و بزرگداشت حماسه عاشورا و استفاده هنرمندانه از قاب رسانه برای نمایش هرچه بهتر رویداد بی نظیری همچون راهپیمایی اربعین حسینی، از جمله وظایف مهم سازمان بسیج رسانه است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه با همیاری اصحاب رسانه گام های نوین و موثری برداریم.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در ادامه افزود: از مدت ها پیش اعزام کاروان اصحاب رسانه برای حضور و پوشش خبری و تصویری راهپیمایی اربعین، از جمله خواسته ها و مطالبات خبرنگاران رسانه های استان فارس بود که این مهم، با نظر مساعد فرماندهی سپاه فجر استان فارس و تمهیدات اندیشیده شده در سازمان بسیج رسانه ان شاله محقق خواهد شد.

امیری نژاد در ادامه با اشاره به شرایط ثبت نام در این کاروان گفت: برای راهپیمایی امسال که از نجف اشرف آغاز و به کربلای معلی ختم می شود در نظر داریم 40 نفر از اصحاب رسانه های مختلف استان فارس را به این سفر معنوی اعزام کنیم که ثبت نام اولیه آن از نخستین روز ماه محرم در دبیرخانه سازمان بسیج رسانه استان فارس آغاز خواهد شد و تا پانزدهم مهرماه نیز ادامه خواهد یافت.

امیری نژاد گفت: متقاضیان با همراه داشتن دو قطعه عکس و پاسپورت به دبیرخانه سازمان بسیج رسانه فارس مراجعه کنند.

وی در انتها ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان فارس گفت: تصور اینکه تعداد بسیار زیادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه متقاضی حضور در این کاروان باشند، برای بنده و همکارانم در سازمان بسیج رسانه غیر قابل تصور بود که این مسئله، تنها نشانگر عمق ارادت و دلدادگی اصحاب رسانه به سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است و ما نیز امیدواریم که این کاروان با توجه به رسالت و تخصص خود، بتواند گوشه ای از این واقعه بی نظیر تاریخی را به تصویر بکشد و به صورتی مناسب به گوش جهانیان برساند.
نام:
ایمیل:
* نظر: