جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۳:۱۹
کد خبر: ۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۴
همایش سیاسی طلاب شیراز با حضور طلاب و روحانیون شیراز با هدف نقش و تاثیر طلاب در عرصه انتخابات برگزار گردید.
با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری همایش سیاسی انتخاباتی با حضور طلاب و روحانیون به همت سازمان بسیج طلاب فارس در شیراز برگزار گردید.
در این مراسم حجه الاسلام زمانی به عنوان سخنران پیرامون مشارکت مردم در انتخابات و حضور و تاثیر روحانیت در این حماسه بزرگ سخنانی را ایراد نمود.
 وی گفت : برگزاری یک انتخابات پر شور و با مشارکت حداکثری که انتخاب یک رئیس جمهور متدین و کارآمد را در پی داشته باشد به عنوان حلقه مکمل تثبیت اقتدار نظام در عرصه بین المللی و داخلی قابل ارزیابی است و به همین دلیل به کارگیری تمام توان برای برگزاری یک انتخابات بزرگ,گامی ضروری برای این برهه حساس از انقلاب اسلامی است؛در این میان حضور روحانیت به مثال ابزارهایی کارامد برای حضور پرشور و حداکثری مردم باید با تمام قوا مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی عدم حضور روحانیت در این حماسه بزرگ را خطری جدی بیان کرد و گفت: اگر طلاب در این برهه از نظام اسلامی حضور فعالی نداشته باشند باعث خشنودی دشمنان اسلام و همچنین زمینه سازی برای زیر سوال بردن مشروعیت نظام اسلامی توسط دشمنان نظام خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد:عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش فشارها و سختگیری های دشمنان نظام خواهند شد و در پی آن نشان دهنده ضعف پشتیبانی و حمایت مردمی و در نتیجه ناکارامدی رئیس جمهور منتخب را در پی خواهد داشت.   
وی هدف روحانیت در این عرصه را حضور حداکثری مردم و همچنین آگاه سازی آحاد جامعه از دستان پشت پرده و کسانی که هدفی جز بر هم زدن نظام اسلامی را ندارند دانست و خواستار آگاهی هر چه بیشتر روحانیون در این برهه از تاریخ جمهوری اسلامی ایران شد.
در آخر سوالاتی از سوی طلاب و روحانیون دعوت شده پیرامون مسائل انتخاباتی و جناح های سیاسی و همچنین ارزیابی مدیریتی کاندیداها صورت گرفت که به پاسخ به آنها پرداخته شد./224224

منبع: سازمان بسیج طلاب فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: